ЛЮБОМИР МИНЧЕВ, plovdiv24.bg

Докато Пловдив очакваше с години нещо да се случи с разкопките до Понеделник пазара – показването им в пълния си блясък, изненадата е огромна. Най-после имало развръзка – "Роза импекс“  иска да строи хотел върху тях. Днес ще има обществено обсъждане на проекта, за да ни покажат, че нищо страшно няма да се случи. Сигурно ще ни покажат как археологията остава, сгушена под хотела. Ще има и хотел, ще има и археология – какво повече искате?

Задава се архитектурна порнография. Представете си хотел върху археологията до Пощата, върху Форума. Нещо подобно ни готвят, представено като невиждана иновация.

А дали общината ще стане съучастник в задаващия се позор за Пловдив?

Нейни представители вече се направиха на изненадани – не сме виждали проект, не знаем какво се готви. А като го видят? Съгласието им ще ги изправи пред съда на пловдивчани, това е сигурно.

Нещо трябва да се случи на този терен, за да не загине археологията, крайно време е. Но хотел да я пази? Голям позор!

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Любовта е стъкло, през което дори и чудовище изглежда възхитително.“

Алберто Моравия, италиански писател, роден на 28 ноември преди 116 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие