ВЕЛИСЛАВ МИНЕКОВ, "ФЕЙСБУК"

Този млад мъж, избил хората в Крайстчърч, е и наш патриот. Обичал е нашата родина и е посветил съвестно определени събития от историята ни върху оръжието, послужило за клането.

Жалко, сега е арестуван, можеше да бъде партиен водач в България, част от управляващата коалиция и дори вицепремиер.

Мога да предположа в същия наличието на достоен корем за целта, любов към азиатски диктатури и пожеланата от премиера ни задължителна простота.

Благодарение на новозеландските власти загубихме достоен член на нашето правителство.

****

В колаборация на правителството с национал-социалисти, същите осъждат поведението на убиец с балкански привкус и патриотично поведение.

Убиецът от Крайстчърч е не по-малко патриот от самозваните ни правителствени "патриоти".

Този "патриотизъм" произвежда уроди.

Управляват ви опасни и непредвидими простаци.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Този, който убива човек, убива разумно същество, което е по подобие на Бог, но този, който унищожава добра книга, убива самия разум.“

Джон Милтън, английски поет и публицист, роден на 9 декември преди 415 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.