Карикатуристът на в. "Сега" Христо Комарницки публикува във "Фейсбук" впечатленията си от момента, когато на редакцията на "Прас-прес" е бил върнат първият брой, скрит от разпространителя монополист и останал непродаден въпреки търсенето: 

"Днес попаднах в предверието на Пъкъла, чийто център обитава 6и6и.

Там, където всеки ден събират десетки тонове непотребни вече вестници. Хиляди непрочетени лъжи, измислици, клевети и прочие отпадъчни продукти на Фабриката за мозъчни промивки. Видях с очите си огромните камари непродадени броеве от тъй наречените "тиражни всекидневници". Някой плаща за цялата тая макулатура и това сме всички ние, не се съмнявайте!

Стана ми жал за изсечените невинни дървета, обаче човешките жертви на тоя боклук хич не са невинни, и за тях изобщо не ми е жал!

Как може да сърбате супер здравословни смутита, да ядете чия, киноа, кейл и прочие отбрани храни, и в същото време да се тъпчете като прасета с Шок, Шоу, Тилиграф и Мууунитор???"

"Съжалявам хората, които не пият. През целия ден те се чувстват така, както когато се събудят сутрин."

Джак Лемън, американски актьор и режисьор, роден на 8 февруари преди 100 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Куинси Джоунс и несъществуващите формули за успеха

 

Между огромното количество от архивни материали, истинската ценност на филма "Quincy" се разкрива в непрофесионално заснетите кадри от телефона на Рашида Джоунс, които се появяват по-рядко, отколкото ни се иска.

Един неразделен клас…

 

„Клас '90“ е топъл и нежен филм, изпълнен с носталгия, спотаена тъга и неумираща надежда.

„Съседната стая“ - за правото на избор, приятелството и нещата от живота

 

Филмът е елегантно и изтънчено есе за смисъла на живота и за избора на смъртта...