"Уникален, натурален, автентичен, еко, био простак. Без съмнение това е причината българинът да го харесва толкова." - написа във "Фейсбук" карикатуристът Христо Комарницки след цветистото интервю на бившия премиер Бойко Борисов пред bTV.

Първият брой на вестник "Прас прес", в който участва карикатуристът, беше скрит от разпространителя. В броя обаче главен герой е не Делян Пеевски, а Бойко Борисов. 

Ето някои от бисерите на Борисов:

"Аууу, не мога да гледам! Не е възпитателно, тя си има деца, семейство, аз имам дъщеря, добре че внукът още не разбира" - за карикатура от първата страница на "Прас прес", която му показват.

"Дедо ми вика (внучето). Не е страшно да си дедо, лошо е с баби да спиш."

„Да почна да обяснявам колко спасителни операции съм провел, не съм позволил един пожарникар да влезе преди мен в пожара”.

"С Тодор Живков се запознах, когато Корнелия Нинова беше активист на СДС, когато всички го изоставиха."

 

 

 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

Уолт Дисни, американски аниматор и съосновател на „The Walt Disney Company", роден на 5 декември преди 122 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.