Китайският кинорежисьор Чан Кай, сестра му, както и родителите им, починаха от коронавирус, съобщи  The Guardian.

Семейството на 55-годишен кинорежисьор се е намирало в Ухан. Пръв неразположение усеща бащата на Чан. Това се е случило през януари. Режисьорът се опитал да настани баща си в болница, но всички лечебни заведения в града били претъпкани. Той умира на 28 януари, след като заразява останалата част от семейството. Няколко дни по-късно майката на режисьора също умира, след което и той разбира, че е болен.

Чан умира на 14 февруари, а сестра му почива няколко часа по-късно. Съпругата на режисьора е в тежко състояние. Според BBC те са били хоспитализирани, но лекарите не са могли да им помогнат.

Чан Кай е работил  като режисьор и продуцент във филмовото студио на Ухан „Hubei Film Studios.”

  • ПЪТЕПИС

    "Утре не съществува. Има само днес" - Карибите отвътре

    • Доминиканците са благи и добронамерени хора;
    • Майката тук е на почит, от бащите никой не се интересува, защото майката на децата е сигурна, а бащата никога не е;
    • В Доминикана вечерно време се кара само на дълги светлини. 

„Чистата съвест е най-добрата възглавница.”

Хенрик Ибсен, норвежки драматург, роден на 20 март преди 197 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Убийство на булевард „Стамболийски“ или роман учебник по съвременно обществознание

Тази книга има и поколенчески, носталгичен привкус. Тя звучи преди всичко с гласа на героя, който е най-близо до възрастта на автора – чрез спомените, езика, начина на мислене (познаваме го ясно и от предишната му повест „Старецът трябва да умре“)...

Когато залогът е по-голям от живота…

Сюжетът на „Залог“ е поднесен увлекателно и непосредствено, но в него има излишна орнаменталност – дразнят протяжните сцени в чифлика на Паница, с неизбежните хора , песни и гърмежи, напомнящи стилистиката на Миклош Янчо, разкриването и овладяването на заговора напомня нощно театрално шоу...

Един философ разговаря с вечността: Октавиан Палер на български

Сборникът с есета „21 въображаеми писма до 21 велики мъже“ е своеобразна игра с философията и живота на творците, в която игра всичко се променя...