В московското кино „Пионер“ е бил прожектиран британския филм „Смъртта на Сталин“, съобщават руските медии, позовавайки се на коментари в социалните мрежи.

Прожекцията е преминала без инциденти и напълно нормално, въпреки огромното медийно напрежение около комедията на Янучи. Допълнителна охрана не се наложило да се вика.

„Няколко пенсионери преди прожекцията са се изказали скептично пред канала „КиноПоиск“ срещу забраната и комисията, като упрекват „експертите“, че не искат да знаят историята на своята страна“, се казва в съобщението.

От излъченото видео след края на прожекцията се вижда, че зрителите са били силно впечатлени. Те не скриват факта, че лентата им е допаднала и не виждат нищо обидно.

Кино „Пионер“ е разпродало билетите за прожекциите до 3 февруари (по две на ден). На 23 януари министерството на културата на Русия се самосезира и забрани разпространението на филма „Смъртта на Сталин“.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Състоянието на война служи единствено като оправдание за тирания у дома.“

Александър Солженицин, руски писател, роден на 11 декември преди 105 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.