Армандо Янучи – създател на филма „Смъртта на Сталин“ коментира забраната на министерството на културата на Русия да разпространи творбата му.   

„Всички руснаци, на които им показахме филма, включително и руските журналисти, заявиха, че той много им е харесал. Те казваха: „Това е смешно, но всичко е вярно“, споделя Янучи пред „Гардиън“.

Режисьорът все още не е загубил надежда да покаже „Смъртта на Сталин“ на руската аудитория.

„Все още съм убеден, че филмът ще влезе в киносалоните“, казва Янучи.

На 23 януари юристите от министерството на културата на Русия призоваха министъра си Владимир Медински да не пуска филма. Те изтъкнаха, че в черната комедия има елементи на екстремизъм. Веднага след това „Смъртта на Сталин“ беше спрян от разпространение. 

Филмът е базиран на едноименния комикс. Шотландецът Янучи (54) е доказан майстор на комедията. Той стои зад супер успешния телевизионен сериал „The Thick of It“, излъчван по ВВС. Снимките на „Смъртта на Сталин“ започнаха през 2016 г.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

Уолт Дисни, американски аниматор и съосновател на „The Walt Disney Company", роден на 5 декември преди 122 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.