Номинираната за „Оскар“ Фелисити Джоунс и популярния индийски актьор Ирфан Кан ще участват във филмовата адаптация на бестселъра „Ад“ от Дан Браун, съобщи thebookseller.com. Те ще си партнират с Том Ханкс, който е в главната роля на символога Робърт Лангдън. Джоунс е номинирана за най-добра актриса на предстоящите награди на Филмовата академия на САЩ за ролята си в „Теорията на всичко“, а Кан е известен с участието си в продукции като „Беднякът милионер“ и „Животът на Пи“.

„Ад“ е четвъртият роман за професора в „Харвард“ Лангдън. Той се събужда с амнезия в италианска болница и заедно с д-р Сиена Брукс ще се опита да възстанови паметта си и да спре луд гений да разпространи смъртоносен вирус, свързан с творбата „Ад“ на Данте Алигиери. Режисьор на лентата е Рон Хауърд.

Той коментира: „За този филм искам Том Ханкс да е заобиколен от международен актьорски състав, който да поддържа неговото ниво на енергичност в този напрегнат екшън-трилър. Робърт Лангдън върви по ръба на бръснача между живота и смъртта и се опитва да предотврати световна заплаха.“

Сценарист е Дейвид Кеп, а Дан Браун е изпълнителен продуцент. Работата по филма ще започне през април тази година, като по план той трябва да дебютира в киносалоните през октомври 2016 г.

„Висшето образование не е показател за ума, скъпите подаръци не са признак за любов, обещанията и думите не винаги са истински. Вашият опит, внимание и поведение към хората – това е наистина ценно.“

Орландо Блум, английски актьор, роден на 13 януари преди 48 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…