Режисьорът Гай Ричи вероятяно ще екранизира игралния филм „Аладин“ по проекта на "Дисни" за филмиране на всичките му известни анимации, съобщи variety.com. 

Продуцент ще е Дан Лин, който стоеше зад двете ленти за Шерлок Холмс, които Ричи направи за Warner Bros. Сценарията ще е на Джон Огъст. 

Анимацията беше направена през 1992 г. и е едно от любимите детски филмчета на няколко поколения деца. Той донесе на създателите си приходи от 504 млн. долара. Образът на духа от лампата беше озвучен от покойния вече робин Уилямс. От две години приказката от 1001 нощ има и сценичка версия на Бродуей. 

„Аладин“ е поредният проект на „Дисни“ за игрална екранизация на любими анимационни класики. В момента продължават снимките на „Красавицата и звярът“, където в главните роли ще влязат Ема Уотсън, Люк Евънс, Дан Стивънс и Иън Маккелън. Прави се кастинг и за „Мулан“. Реда си чакат "Цар Лъв" и продължението на „Книга за джунглата“. 

 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Културата е замислена не като игра и не от игра, а в игра.“

Йохан Хьойзинха, холандски филолог и историк, роден на 7 декември преди 151 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.