„Жената, която си тръгна" на филипинския режисьор Лав Диас спечели голямата награда "Златен лъв" за най-добър филм на кинофестивала във Венеция, съобщиха световните агенции. Любопитното е, че лентата е чернобяла и е с продължителност близо 4 часа. Сюжетът е разказ за жаждата за отмъщение и прошката на жена след 30 години, прекарани в затвора за престъпление, което не е извършила.

„Това е за моята страна, за филипинците, за нашата борба, за борбата на човечеството ", заяви Лав Диас при получаване на приза.

Руснакът Андрей Кончаловски  за „Paradise" и мексиканецът Амат Ескаланте за „The Untamed“ бяха отличени бяха отличени за режисьорската си работа. Ема Стоун беше обявена за най-добрата актриса за играта си в мюзикъла ""La La Land" („В страната Ла-ла-ла"), а аржентинският актьор Оскар Мартинес  - за най-добър актьор за изпълнението си в комедийната драма " The Distinguished Citizen". 

Ноа Опенхайм взе наградата за най-добър сценарий за „Jackie“ - филм за Джаки - вдовицата на американския президент Джон Кенеди.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„В любовта всички се нуждаем да упражняваме само едно: да си даваме свобода един на друг.”

Райнер Мария Рилке, австрийски поет, роден на 4 декември преди 148 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.