Германската киноиндустрия е в конфликт с филмовото студио „Дисни“, съобщи „Индипендънт“. Един от последните конфликти е свързан с последния блокбъстър на „Марвел“ - „Отмъстителите: Ерата на Ултрон“.

Близо 700 кина в страната няма да могат да излъчат филма, който е изключителен хит в боксофиса. Причината е, че студиото увеличи таксата за наем на прожекцията от 47,7% на 53%.
Освен това „Дисни“ спря да дава авансово финансиране за осигуряване на 3D очила и оряза приходите за реклама. Според „Дойче веле“  686 кина в 193 града с население под 50 000 души няма да излъчват втора част от „Отмъстителите“.

„Притеснени сме. Най-вече за Източна Германия. Имаме сериозен проблем, който може да доведе да затварянето на много кина. От Рендсбург, през горната част на Бавария, Рейнланд и Тюрингия – всички за засегнати. Новият филм от поредицата „Междузвездни войни“ излиза в края на годината. „Дисни“ се занимава с дистрибуцията. Нещата ще станат много интересни. „Дисни“ е срещу цялата киноиндустрия в Германия“, сподели Карл-Хайнц Майер, говорител на адвокатската фирма „IG Nord“.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Понеже всяко правителство, което управлява без съгласието на управляваните, по дефиниция представлява робство.“

Джонатан Суифт, ирландски писател, роден на 30 ноември преди 356 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие