Сериалът по романа на известния американски писател Дан Браун "Изгубеният символ“ ще се излъчва премиерно и в България, съобщиха от телевизионната мрежа "Фокс".

Първата серия от общо десетте ще бъде излъчена на 26 януари от 22 ч.Останалите части от поредицата ще могат да бъдат гледани всяка сряда отново от 22 ч.

Дан Дуоркин и Джей Бийти са сценаристи и изпълнителни продуценти на сериала. Дан Браун, Брайън Грейзър, който беше копродуцент на трите игрални филма, Рон Хауърд, който режисира и трите филма за Робърт Лангдън, Сами Ким Фолви, Ана Кълп, Джон Уебър и Франк Сиракюса също са изпълнителни продуценти. 

Дан Трахтенбърг е изпълнителен продуцент и режисьор на пилотния епизод. Сериалът е продуциран от  CBS Studios, Imagine Television Studios и Universal Television, подразделение на Universal Studio Group и се разпространява по цял свят от ViacomCBS Global Distribution Grou

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Физическите характеристики на актьорите налагат определени промени. Шон Конъри е висок 190 см. Дъстин Хофман не е.“

Сидни Лъмет , американски режисьор, роден на 25 юни преди 98 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.