segabg.com

Незабравимата флейта на Иън Андерсън ще прозвучи в зала 1 на НДК kd 17 октомври. Турнето на "Джетро Тъл" по повод 50-годишнината от създаването на групата ще премине и през София. "Джетро Тъл" са пели вече в същата зала през 2004 г., а три години по-късно и в Пловдив. Билетите за концерта са на цени от 70 до 130 лв. 

Музиката им е характерна с причудливия вокален стил, уникалната водеща флейта на фронтмена Иън Андерсън и необичайната и често усложнена структура на песните. Тя включва елементи на класическа и келтска фолк музика. Трудно е да се посочи определен изпълнител, пряко повлиян от "Джетро Тъл". Както и при други прогресив рок групи, музиката им е до голяма степен обособена.

С повече от 60 милиона продадени албуми в цял свят, формацията е легенда в прогресив рока. Музиката им е изключително характерна и включва в себе си уникалната водеща флейта на фронтмена Иън Андерсън, както и фолк, блус, класически и хард рок мотиви. Юбилейните концерти, които бандата е обявила като прощални, ще съберат най-доброто от дългогодишното им творчество. 

Освен световното турне, през 2018-а "Джетро Тъл" ще издадат и специална компилация от три диска, наречена 50 of 50. В юбилейните дискове, които ще бъдат на пазара в края на май, ще бъдат включени 50 от най-великите парчета на групата, които Андерсън избира от всичките й 21 студийни албума. Заедно с компилацията 50 of 50, на CD и винилова плоча ще излезе и съкратена колекция от 15 песни, с името 50th Anniversary Hits.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Щедрият талант на Сергей Безруков

    Бил член на путиновата партия „Единна Русия“, от която се самоотстранява след година, тъй като eдин артист цени повече своята творческа свобода.

„Ако съм успяла да озаря дори едно-единствено тъжно детство, значи съм напълно удовлетворена.“

Астрид Линдгрен, шведска писателка, родена на 14 ноември преди 111 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).