Авторският спектакъл по Антон Павлович Чехов на актьорите Десислава Чутуркова и Милен Николов ще повдигне завесата за голямата любов на живота му.

Коя е тя, ще разберат зрителите на "Краят на градината". Представлението ще се играе на 22 март, четвъртък, на откритата Арт сцена на ул. "Шипка" 34 в столицата. 

Режисьор е Георги Михалков, хореограф - Ива Караманчева. Костюмите са дело на Стоян Радев Ге. К. Музиката е на Рене Обри. 

Концепцията за спектакъла е вдъхновена от интригуващата биография на Чехов, с автор Доналд Рейфийлд. В нея за пръв път излиза наяве провокативният начин, по който руският писател прехвърля личния си свят върху своите герои. Така е създаден спектакъла „Краят на градината“, разказващ една история, която Чехов отказва да напише – тази за своя начин да обича.

Ето поканата на екипа:

"Антон Павлович Чехов и голямата любов на живота му - тайна, изстрадана, останала неразгадана между редовете на произведенията му. Разкрита от екипа на спектакъла и разказана по необичаен начин с текст, музика и танц. Историята на аристократката Олга Ивановна и бедния по произход, но преуспяващ Пьотр Сергеич въздейства върху сетивата и неусетно започва да напомня на някоя наша любов, опит за щастие или житейска дилема.

Спектакълът е вдъхновен от интригуващата биография на Чехов, в която за пръв път излиза наяве провокативният начин, по който руският писател прехвърля личния си свят върху своите герои. 

Ела и разбери повече за тази разтърсваща, страстна и незабравима любов!"

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Щедрият талант на Сергей Безруков

    Бил член на путиновата партия „Единна Русия“, от която се самоотстранява след година, тъй като eдин артист цени повече своята творческа свобода.

„Четенето вероятно е алтернативен начин да намериш мястото си.”

Жозе Сарамагу, португалски писател, роден на 16 ноември преди 96 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).