До

ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА 43-тото НАРОДНОТО СЪРАНИЕ

ЦЕЦКА ЦАЧЕВА

До

МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

БОЙКО БОРИСОВ

 

 ПРИЗИВ-ПЕТИЦИЯ:РАШИДОВ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА

 - След като с т.тар.  театрална “реформа“ , чрез механизмите и философията й, Рашидов принуди българските държавни театри от културни институции, изграждани в годините   с цел да произвеждат художествена продукция, да се превърнат масово в търговски предприятия, произвеждащи и продаващи „продукт“ със съмнително качество, само за да могат да оцелеят финансово, (но какъв е смисъла на подобно „оцеляване“ когато то обезсмисля дейността им ?);

 -След като с  безогледните съкращения на щатовете в симфоничните оркестри, Рашидов практически унищожи голяма част от филхармониите, а по този начин лиши от достъп до жива класическа музика  огромна част от българското население;

-След като умело успя в дирижираната от него и сътрудниците му „политика“ да противопостави една срещу друга отделни групи от съзидатели на българска духовност и култура;

 - Сега , отново с административния лост на „съкращения“ доразрушава Националния институт за паметниците на културата, Националната библиотека, музейното дело в България, призвани да съхраняват Националната памет; 

е очевидно, че Министър Вежди РАШИДОВ ПОСЛЕДОВАТЕЛНО И ЦЕЛЕУСТРЕМЕНО ЕРОЗИРА  КУЛТУРАТА НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ И ОБСЛУЖВА ЧУЖДИ ИНТЕРЕСИ.

ТОВА МУ ПОВЕДЕНИЕ  Е ПАГУБНО  - С  ДЪЛГОТРАЙНИ , КАТАСТРОФАЛНИ ПОСЛЕДИЦИ И  ПРЕДСТАВЛЯВА РЕАЛНА ЗАПЛАХА ЗА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ И КУЛТУРНАТА АВТОНОМИЯ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ.

ДЕЙСТВИЯТА МУ СА НЕКОМПЕТЕНТНИ, РАЗРУШИТЕЛНИ И НЕДОСТОЙНИ И ТОЙ ТРЯБВА НЕЗАБАВНО ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА.

В противен случай ще считаме, че политиката на духовна асимилация чрез унищожение на Национални традиции в хилядолетната история на България, е официална политика, поддържана от кабинета Борисов.

Коментари  

+1 #1 Маргарита Русева 16-02-2016 14:28
Миналата година едно учебно заведение се вдигна срещу точно некомпетентността и задкулисните игри на г-н Вежди Рашидов. Направиха се разкрития за нарушения, корупция и присвояване на пари от фондовете и заведено дело за същите. Отзвукът от всички протести доведе до реплики че “учениците са много разглезени“. Никой не ни подкрепи. Лошото е, че при всеки протест сме разединени, а този срещу когото протестираме е един и същ. Въпреки всичко аз и моите съмишленици ще ви подкрепим. Само единни можем да очакваме едно различно бъдеще.
Цитиране
  • ОТКЪС

    Умберто Еко - "Средновековното мислене"

    Това са студии, които покриват период от шейсет години. Техният оригинален дух е напълно съхранен, въпреки че авторът ги е шлифовал както библиографски, така и редакционно, за да се избегнат, макар и не изцяло, някои повторения и връщания към загатнатите теми.

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Хората не искат да бъдат богати, те искат да бъдат по-богати от другите.“

Джон Мил, английски философ, роден на 20 май преди 212 години

Анкета

Тревожи ли Ви, че в България медиите са под натиск?

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

Непретенциозна комедия за лятна разтуха

„Революция X“ ще си намери своята публика, особена в настъпващите горещи дни и ще се хареса от зрители с по-непретенциозен вкус, търсещи в киното основно леката забава.

Архитектура за хора от третата възраст

Книгата „Архитектура за хора от третата възраст“ променя представата за това какво означава „старчески дом“ и показва чрез различни примери как тези социални домове могат да бъдат авангард на архитектурата като цяло, което е и пример как не трябва да се робува на закостенелия образ. 

Духовен зомби апокалипсис

 

 

"Нелюбов" на Андрей Звягинцев регистрира разпада на едно семейство и едно общество