Сцена

 

Тя ще си партнира с оркестъра на Плевенска филхармония

 

Председател на журито е била Нина Мазир - украинска театрална критичка, селектор и дългогодишен президент на асоциацията на монодрамите към ЮНЕСКО и ИТИ

 

Ще бъдат показани избрани пейзажи, представящи творчеството на авторката и нейното неуморно движение в търсене на сюжети

 

Пролетен Квинтет" за дървени духови инструменти става задължителен за учебната и конкурсна програма на най-реномирания музикален университет на САЩ

 

"Колкото по-честна и по-задълбочена е връзката ми с оркестъра, толкова по-любим ми е той."

Изложбата е на Мачей Шимански "Птиците на България през очите на един поляк" се открива на 15 юни

 

 

Таланта му първи открива мениджърът Гордън Милс, който и настоява Удуърд да приеме сценичното име Том Джоунс

 

 

Цяла глава от световната музика се затвори окончателно със смъртта на Вангелис

„В любовта човек трябва да постъпва простичко – да избира хора, достойни за своите обещания, и да се разделя с тези, които не ги изпълняват.”

Изабел Аджани, френска актриса, родена на 27 юни преди 67 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.