КРЕМЕНА НИКОЛОВА – ФЛОР, ПР Софийска филхармония

Софийската публика има все по-голямата привилегия да се среща с виртуози, чийто дом са най-престижните световни сцени, а зала „България“ упорито затвърждава мястото си в списъка на предпочитаните дестинации на топ артистите в класическата музика. Магнетична и   напълно раздаваща се, Соня Йончева направи поредния подарък на родните меломани на 15 ноември. Концертът ѝ със Софийската филхармония затвърждава усещането, че столицата ни  е в центъра на световната културна карта.

Соня Йончева излезе пред родната публика само месец след раждането на дъщеря си София. Тя пристигна в София след два изключително успешни концерта в Хамбург и Москва с Пучиниева програма, към която очевидно има афинитет. Още в първите минути певицата показа, защо е определяна като една от най-харизматичните световни прими на оперния небосклон. Изключителната ѝ артистичност допълваше красивия и мощен глас на дивата и заедно с огромната енергия, която тя предаде на публиката, превърнаха концерта в истински спектакъл – наслада за сетивата.

На младия тенор Михаил Михайлов се падна отговорността да партнира на Соня Йончева и той се справи отлично с нелеката си задача, стоейки достойно до нея и в музикално, и в артистично отношение.

Водена от маестро Найден Тодоров Софийската филхармония беше повече от равностоен партньор и на оперната дива.  Оркестърът, който показва невероятно израстване в последните години, впечатли с красивия си звук и стилния прочит на нелеките партитури.

Бравурните аплаузи искрено развълнуваха звездата, която благодари на българската публика с 3 биса, а след концерта повече от 2 часа раздаваше автографи с широка усмивка и внимание към всеки един от стотиците почитатели, наредили се на дълга опашка за снимка с нея. Силно развълнувана, тя заяви, че не обича думата „довиждане“, а предпочита да каже „до нови срещи“. Зад кулисите обеща на оркестъра, че тази среща ще бъде съвсем скоро.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ГЕНИЙ

    Що за човек е бил Бетовен?

    Какъв е бил като човек? Защо оглушава и как композира след това? И коя е жената, станала известна като неговата "безсмъртна любима"? Разказваме за великия композитор по повод годишнината от рождението му.

  • ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

    Елин Пелин - "Напаст Божия"

    Бог не е милостив - не молете му се! Нека като жабите, кога им пресъхне блатото - да прокълнем и да умрем!

„Самотата ме изпълва до такава степен, че и най-незначителната среща е изпитание за мен.” 

Емил Чоран, румънски философ, роден на 8 април преди 109 години

Анкета

В пандемията купувате ли книги онлайн?

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

За честта на фамилията Полански

Филмът на Роман Полански „Офицер и шпионин“  разказва елегантно и проникновено за най-голямата социална и политическа криза, завладяла Франция в края на 19 век.

Да останеш човек извън играта

Филмът „Извън играта“ е не е сълзлива история за опитите на един съкрушен човек да се пребори с алкохолната си зависимост и разпада на брака и семейството си.  Не е и приказка за трудния път към успеха със стоп кадър от извоювания заслужен  триумф.

„Живот на една гара“ –  анатомия на самотата и страха

Романът следва  модела на знаменити световни романи, решени като философски есета - притчи: „Процесът“ на Франц Кафка, „Чумата“ от Албер Камю, „Погнусата“ от Жан-Пол Сартр, пиесата „Носорозите“ на Йожен Йонеско.