Посетителки в Международния център за изкуства „Главен проспект“ в  руския град Екатеринбург при опита си да си направят селфи с картини на испанския художник Салвадор Дали са съборили щанда, на който са били поставени, съобщи руската преса. 

На кадри от видеото се вижда как девойка прави снимки с мобилния си телефон и изкусвената стена, на която са монтирани две от картините рухва на пода. Веднага след това момичетата напуснала галерията.

Според служителите една от падналите картини е сериозно повредена. 

„Това се случи, когато нашите служители не са били наоколо. Сега ние се опитваме да разберем как се е случило това и какви са щетите на картините“, казват галеристите пред Комсомоская правда“.

Полицията прави паралелно разследване.

През май тази година вандал повреди картината на Иля Репин „Иван Грозни убива сина си“, която се намира в постоянна експозиция на Третяковската галерия. Човекът счупи стъклената стена с метален прът и разкъса платното на три места. По-късно вандалът призна, че го направил след като се бил напил.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„В любовта човек трябва да постъпва простичко – да избира хора, достойни за своите обещания, и да се разделя с тези, които не ги изпълняват.”

Изабел Аджани, френска актриса, родена на 27 юни преди 67 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.