Мексиканско-американската актриса Сарма Хайек разкри, че продуцентът Харви Уайнстийн я заплашвал, че ще й счупи колената. Това тя сподели в интервю за предаването SuperSoul Conversations, водено от Опра Уинфри, съобщи „Ню Йорк таймс“.

„Ще й счупя капачките на коленате на тази…“, казал той на режисьорката Джули Таймор.

Това се е случило по време на снимките на филма „Фрида“ (2002). В лентата за мексиканската художничка Фрида Кало Хайек играе главната роля.  Но тази заплахата била само част от дългата му застрашителна тирада срещу нея, предизвикана от отказа й да прави секс с него.

Актрисата даде обяснение и защо не се е включила в първата вълна от обвинения срещу Уейнстейн. 

„От „Таймс“ ме питаха нямам ли какво да разкажа за него – и при самото предложение у мен се върна целият този смут. В крайна сметка отказах. След това се засрамих, че съм постъпила страхливо. Подкрепях борбата за правата на жените две десетилетия и накрая се оказах страхливка. Когато информацията за Харви излезе, ме хвана срам, че съм премълчала това, което преживях. Но тогава имах чувството, че моята болка е твърде малка в сравнение с историите на всички останали”, сподели Хайек.

С обвинения срещу Уайнстийн излязоха още над 70 жени, сред които актрисите Анджелина Джоли, Гуинет Полтроу и Ума Търман. 

Правоохранителните органи на окръг Лос Анджелис и в момента разследват нови обвинения за сексуален тормоз срещу продуцента, подадени анонимно.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПОРТРЕТ

    Чомски - най-важният интелектуалец на съвремието

    Той е неуморим. И неумолим в критиката си към несправедливостите на съвремието ни. Ноам Чомски, геният на лингвистиката, просветителят с леви възгледи, един от най-непримиримите критици на САЩ и капитализма, навърши 90.

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Памет за Алексей Баталов

    Макар и да изглежда, че е бил галеник на съдбата, битието на актьора не е постлано само с лалета и рози.

„Поет по-скоро е този, който вдъхновява, отколкото онзи, който изпитва вдъхновение.“

Пол Елюар, френски поет, роден на 14 декември преди 123 години

Анкета

Ще купите ли книга за Коледа?

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Съдбата на писателя като ребус

За новия роман на Матей Вишниек.

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.