След 15-годишна борба с продуцентите на филма „Убий Бил“ Ума Търман е успяла да вземе записа от катастрофата, която претърпява по време на снимките. Записът е публикуван от „Ню Йорк таймс“.

Известната актриса обвини режисьора Куентин Тарантино, че не е пожелал да използва жена каскадьор при заснемането на рискована сцена. Той е настоявал тя да ускори скоростта до 65 километра в час, за да може да й се развее косата в правилната посока.

„Но това се оказа истински гроб на колела. Седалката не беше правилно поставена. Пътят беше пясъчен и изобщо не беше прав“, заявява Търман. 

В резултат на това колата поднася и се удря в дърво. На записа се вижда как Тарантино след катастрофата отива при нея, за да провери състоянието й. Актрисата е откара в болница с много натъртвания.

„Miramax“ дълго време отказваше да предостави  записа от катастрофата на Търман. Тя е получила диска след секс скандала с продуцента Харви Уейнстейн, който е и основател на „Miramax“.

В интервюто на Търман за „Ню Йорк таймс“ тя разказва и как е била изнасилена от актьор, когато е била на 16 години. 

По това врем тя е живеела в Манхатън и започвала кариерата си в киното. През зимата се запознала в клуб с 20-годишен актьор, който я изнасилил след това в дома си.

„Бях крайно послушна. Опитах се да кажа не, плаках, направих всичко, което можех. Когато се прибрах в къщи, помня, как стоях пред огледалото, гледах ръцете си и се обвинявах, че не са в кръв…“ разказва Търман.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • А СЕГА...

    Компютри и цървули

    Недоволният от нещо човек вече не е гражданин на Република България, а само протестър.

    Дръзналите да напишат или рекат по радио или телевизия нещо напреки, са грантаджии, соросоиди (нали помните деветдесетте), джендъри и национални предатели, платени от американския империализъм. Да ви звучи познато?

  • ПОРТРЕТ

    Невероятната Мария Калас

    През 2018 г. се навършват 95 години от рождението на певицата.

     
  • КРИЛЦЕ ИЛИ КЪЛКА

    Да си спомним за Луи дьо Фюнес

    Комедиите му бяха любими у нас, нещо повече -  редовно се внасяха и се показваха до скъсване в киносалоните, за да знае всяко българско дете кой играе инспекторите Жув и Крюшо.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • РЕКОНТРА

    Възхвала на глупостта – българската

    Дано някой ден поне малко да поумнеем. Да видим, че царят е наистина гол и най- сетне да кажем едно твърдо и окончателно: „Не!” на Глупостта и да решим сами успешно съдбата си. Защото вече почти стигнахме дъното...

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Най-силната дума в речника на съвременния човек е думата „не“. Особено, когато говори за себе си.“

Сидни Поатие, американски актьор и режисьор, роден на 20 февруари преди 91 години

Анкета

Гледате ли предавания за култура по телевизията?

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

"От Калифорния до Стълпище – историята на един емигрант" от Любен Рабчев (ревю)

На места нешлифована, историята печели с ясните си послания и с неуморимото желание на автора да предизвика апатичните българи, оставили се да ги носи течението.

Вестникът на властта срещу властта

Не съм съгласен с българското заглавие на филма. „Вестник на властта“ звучи и подвеждащо, и компрометиращо.

Жлъчна сатира срещу тоталитаризма

„Смъртта на Сталин“ продължава традициите на „Монти Пайтън“, предлагайки ни един присмехулен и хулигански поглед към най-близкото обкръжение на вожда в момент на върховно напрежение и прелом.

Да бъдеш безкомпромисен и решителен и в най-мрачния час

Отличен сценарий на Антъни Маккартни и брилянтна игра на Гари Олдман.