Полицията в Лос Анджелис разкри, че смъртта на актрисата Нтали Ууд е подозрителна, съобщиха американските медии. Причината е, че са се появили нови свидетели по случая „Ууд“. 

До 2013 г.  се считаше, че актрисата се е удавила през 1981 г. по време на пътуване с яхта около остров Санта Каталина, Калифорния. От съобщението на правоохранителните органи става ясно, че новите свидетели описват събитията на яхтата в злополучната нощ по друг начин – чували са крясъци, звуци от удари в каютата, скоро след което Ууд и съпругът й Робърт Вагнер се отишли в другата част на яхтата.

Полицията уточнява, че счита Вагнер за заподозрян, но в момента няма достатъчно доказателства за неговото арестуване. Десетилетия наред се приемаше, че актрисата се е удавила при нещастен случай. Установено е, че сините и кръвонасяданията по нейното тяло са получени непосредствено преди нейната смърт. 

НАТАЛИ УУД (Наташа Захаренко) е американска филмова актриса от руски произход, родена през 1938 г. Кариерата й в киното започва още в детска възраст. Бързо се превръща в една от най-популярните холивудски звезди от 50-те, 60-те и 70-те години на ХХ век. До 25-ата си годишнина, тя вече има три номинации за награда „Оскар“. През 1961 г. е звездата в два от филмите на годината - музикалния „Уестсайдска история“ и „Великолепие в тревата“ на Елиа Казан, като за втория е номинирана за „Оскар“. Сред останалите основни заглавия с нейно участие са „Търсачите“ (1956) на Джон Форд, „Циганка“ (1962) на Мервин Лерой и „Любов с точния непознат“ (1963), където си партнира със Стийв Маккуин, получавайки отново номинация за „Оскар“.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Умберто Еко - "Средновековното мислене"

    Това са студии, които покриват период от шейсет години. Техният оригинален дух е напълно съхранен, въпреки че авторът ги е шлифовал както библиографски, така и редакционно, за да се избегнат, макар и не изцяло, някои повторения и връщания към загатнатите теми.

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Обществото е бал с маски, където всеки крие истинската си същност и я разкрива, криейки се.“

Ралф Уолдо Емерсън, американски мислител и писател, роден на 25 май преди 215 години

Анкета

Тревожи ли Ви, че в България медиите са под натиск?

Да - 97.1%
Не - 0%
Не смятам, че са под натиск - 2.9%

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

Непретенциозна комедия за лятна разтуха

„Революция X“ ще си намери своята публика, особена в настъпващите горещи дни и ще се хареса от зрители с по-непретенциозен вкус, търсещи в киното основно леката забава.

Архитектура за хора от третата възраст

Книгата „Архитектура за хора от третата възраст“ променя представата за това какво означава „старчески дом“ и показва чрез различни примери как тези социални домове могат да бъдат авангард на архитектурата като цяло, което е и пример как не трябва да се робува на закостенелия образ. 

Духовен зомби апокалипсис

 

 

"Нелюбов" на Андрей Звягинцев регистрира разпада на едно семейство и едно общество