Американският актьор Джеймс Франко отрече твърденията на две жени - актриса и режисьорка, че ги е тормозел сексуално. Това той направи в интервю, качено в YouTube.

Актрисата Вайълет Пейли обвини Франко в сексуално посегателство след присъдената му награда "Златен глобус" в неделя. Тя твърди, че той със сила я карал да прави орален секс, както и да вкара в стаята си 17-годишна нейна приятелка. Режисьорката Сара Тайтър-Каплан пък се възмути в „Туитър“ от факта, че актьорът носеше значка на движението „Time's Up“ (Времето изтече) по време на церемонията. Тя твърди, че Джеймс Франко я накарал да се снима в голи сцени срещу 100 долара на ден.

Изявлението на Франко е направено, след като "Ню Йорк таймс" отмени публично събитие днес, в което режисьорът и звезда от филма "Катастрофалният артист" заедно с партниращия му брат актьорът Дейв Франко трябваше да обсъдят продукцията с репортер на медията. От вестника съобщиха, че отменят събитието "имайки предвид спорните твърдения".

Гордея се, че поемам отговорност за онова, което съм направил. Нещата, които чух и бяха в „Туитър“ са неточни, но напълно подкрепям хора, които имат възможността да говорят, защото толкова дълго време не са я имали. Така че не искам да ги карам да мълчат по никакъв начин", каза актьорът.

Франко каза, че подкрепя инициативата „Time's Up“ за защита на жените по света от сексуален тормоз и дискриминация.

 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Памет за Алексей Баталов

    Макар и да изглежда, че е бил галеник на съдбата, битието на актьора не е постлано само с лалета и рози.

„Насилието не може да измени света. Ако го променя, то е само временно.”

Мартин Скорсезе, американски режисьор, роден на 17 ноември преди 76 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).