Уенди Рис – сценаристка и продуцент, обвини актьора Дъстин Хофман в сексуален тормоз, съобщи „Гардиън“. Случката се е разиграла през 1991 г.

Рис заявява, че Хофман и сценаристът на филма „Тутси“ Мъри Шийзгал я поканили на среща, за да обсъдят перспективите за адаптиране на нейна пиеса.  По думите на Рис, която тогава била на 20 години, актьорът я попитал дали е правила секс с мъж над 40 години.

„Никога няма да забравя – той разкършва ръце и казва: „Това е съвсем ново тяло за изследване“, споделя тя. Рис разказва, че Хофман я поканил да се разходят по магазините, но тя отказала. По-късно тя разбрала, че звездата от „Тутси“ не приел да работи по нейната пиеса.

Преди няколко дни сценаристката Анна Греъм Хънтър заяви, че Дъстин Хофман,  който сега е на 80 години, я е тормозил през 1985 г. при снимките на "Смъртта на търговския пътник", когато тя е била 17-годишна стажантка. На снимачната площадка й било казано да се примири и да жертва някои от ценностите си в името на продукцията.

ДЪСТИН ХОФМАН е носител е на 2 награди „Оскар“, 6 пъти е печелил „Златен глобус“, 3 пъти БАФТА и веднъж „Еми“. Известен е с чувствителните и уязвими герои, които илюстрира на екрана. Набира популярност с ролята си в „Абсолвентът“ от 1967 г. През 70-те години най-ключовите му филми са „Цялото президентско войнство“ и „Крамър срещу Крамър“, за който получава „Оскар“. Приза на Академията получава и за „Рейнман“. Други известни негови филми са „Тутси“, „Слийпърс“, „Да разлаем кучетата“, „Не може да бъде“ и др.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • А СЕГА...

    Компютри и цървули

    Недоволният от нещо човек вече не е гражданин на Република България, а само протестър.

    Дръзналите да напишат или рекат по радио или телевизия нещо напреки, са грантаджии, соросоиди (нали помните деветдесетте), джендъри и национални предатели, платени от американския империализъм. Да ви звучи познато?

  • ПОРТРЕТ

    Невероятната Мария Калас

    През 2018 г. се навършват 95 години от рождението на певицата.

     
  • КРИЛЦЕ ИЛИ КЪЛКА

    Да си спомним за Луи дьо Фюнес

    Комедиите му бяха любими у нас, нещо повече -  редовно се внасяха и се показваха до скъсване в киносалоните, за да знае всяко българско дете кой играе инспекторите Жув и Крюшо.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • РЕКОНТРА

    Възхвала на глупостта – българската

    Дано някой ден поне малко да поумнеем. Да видим, че царят е наистина гол и най- сетне да кажем едно твърдо и окончателно: „Не!” на Глупостта и да решим сами успешно съдбата си. Защото вече почти стигнахме дъното...

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Най-силната дума в речника на съвременния човек е думата „не“. Особено, когато говори за себе си.“

Сидни Поатие, американски актьор и режисьор, роден на 20 февруари преди 91 години

Анкета

Гледате ли предавания за култура по телевизията?

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

"От Калифорния до Стълпище – историята на един емигрант" от Любен Рабчев (ревю)

На места нешлифована, историята печели с ясните си послания и с неуморимото желание на автора да предизвика апатичните българи, оставили се да ги носи течението.

Вестникът на властта срещу властта

Не съм съгласен с българското заглавие на филма. „Вестник на властта“ звучи и подвеждащо, и компрометиращо.

Жлъчна сатира срещу тоталитаризма

„Смъртта на Сталин“ продължава традициите на „Монти Пайтън“, предлагайки ни един присмехулен и хулигански поглед към най-близкото обкръжение на вожда в момент на върховно напрежение и прелом.

Да бъдеш безкомпромисен и решителен и в най-мрачния час

Отличен сценарий на Антъни Маккартни и брилянтна игра на Гари Олдман.