Американска актриса Скарлет Йохансон (32) сподели в интервю за „Плейбой“ разбирането се за моногамията и брака. Тя е категорична, че има огромна разлика между това да си сключил брак и да живееш заедно без брак.

„Не смятам, че моногамията е нещо естествено. Може би не трябваше да го казвам, но истината е, че според мен бракът е работа. Много работа. И фактът, че всички хора трябва да полагат усилия и да работят ежедневно, за да се получат нещата, доказва че не е нещо естествено. Бракът е нещо, което много уважавам, но определено върви срещу инстинктите на хората. Имам приятели, които бяха заедно над десет години и изведнъж решиха да се оженят. След това ги попипах дали се чувстват по-различно и те бяха категорични, че има огромна разлика. Винаги има. Това е една красива отговорност, но е отговорност“, казва Йохансон.

Във филмографията на актрисата са такива ленти като „Изгубени в превода“, „Любовна песен за Боби Лонг“, „Вики, Кристина, Барселона“, „Хичкок“, „Аве, Цезаре!“ и др. На 29 март ще се състои премиерата на филма "Ghost in the Shell", в която тя е в главната роля.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Физическите характеристики на актьорите налагат определени промени. Шон Конъри е висок 190 см. Дъстин Хофман не е.“

Сидни Лъмет , американски режисьор, роден на 25 юни преди 98 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.