Шампион по бодибилдинг, актьор, политик и бизнесмен – Арнолд Шварценегер (67) е всичко това. След два мандата като губернатор на Калифорния, той постепенно се връща към предишното си амплоа – на екшън герой. Сега отново е в ролята си на T-800 в петата част от култовата поредица „Терминатор“. „Терминатор: Генезис“ тръгва в кината в началото на юли. За последно Шварценегер беше в ролята на героя през 1991 г. Ето какво казва той за новия филм в интервю за slashfilm.com.

---------------------------------
Колко време ви отнемаше да сложите тези изкуствени крайници?
-    Мисля, че около 2 часа и половина. Но не всеки ден – зависи коя част от историята заснемаме. В края беше най-трудно.

Какво е чувството да се върнете отново към персонажа? Отново това облекло, това размазано лице, след толкова години…
-    Понеже съм много ентусиазиран за този герой, се чувствам сякаш съм го играл цял живот. Това е страхотен, интересен персонаж. Историята също е добра. Цялата концепция, която Камерън създаде в началото на 80-те – свят, в който машините взимат властта от хората, е страхотна, защото никой не си представяше в онези дни, че това е възможно. Целият екип сега е много отговорен. Хубаво е да играеш в такъв филм. Всички са ентусиазирани – студиото, режисьорът, продуцентите. Беше невероятно преживяване.

Вие играхте първо лошия, а после добрия Терминатор. Кой от двата ще видим сега?
-    Аз съм си същия Терминатор. Този път съм програмиран да защитавам Сара Конър и ще унищожа всичко, което се опитва да ми попречи.

Каква е заплахата този път?
-    Светът върви към края си. Машините поемат контрола над всичко. Не трябва да позволяваме това да се случва.

Какво ви накара да се върнете към поредицата?
-    Винаги съм казвал, че ако се направи добра история, отново ще се върна. Хората, които отговарят за този проект, успяха да ме убедят, че всички ще дадат всичко от себе си да стане добър филм. Идеята не беше да се опитаме да изстискаме още пари от познатата марка. Сюжетът продължава логично, като последният, четвърти филм за Терминатора, е игнориран.

Какво се промени през последните 30 години за серията?
-    Хората са много ентусиазирани. Това е поредица, която продължава да е една от най-интригуващите след толкова години. Целта е да дадем на хората повече, отколкото очакват. Затова е важно този филм да си свърши работата.

Във всеки от филмите с ваше участие има дълга екшън сцена. Ще видим ли такава и сега, подобна на втория филм?
-    Знаем, че втората част е най-популярната и трябва да я надминем. Всички са наясно. Задължени сме да го направим във всеки аспект, защото са минали толкова години от тогава и имаме много повече нови технологии на разположение, за да реализираме идеите си.

Характерни са хумористичните ви фрази, които се цитират в продължение на десетилетия. Ще ги има ли отново?
-    О, да, със сигурност. В този филм има доста смешни епизоди. Те са добри, защото не се опитваме да правим комедия, но обстоятелствата правят сцената забавна.

В кой етап от поредицата осъзнахте, че сте част от нещо мащабно?
-    След втория филм. Той беше най-високо бюджетният през годината тогава. Донесе 500 милиона долара в боксофиса, което спрямо днешния стандарт е сигурно към милиард. Стана страхотен филм, Камерън свърши много добра работа със сценария. Ключът е да направим нещо, което не отстъпва.

Много хора са големи фенове на Терминатора, но се почувстваха излъгани с последния филм. Как ще ги спечелите отново?
-    Екшънът говори сам по себе си. Можем да рекламираме колкото си искаме, но това не означава нищо. Тези, които видят трейлъра, ще разберат, че ги чака нещо голямо. Подобно на филма ми „Истински лъжи“. Когато пуснахме трейлъра, стана ясно, че филмът ще бъде супер. Намираме се в деликатна ситуация, защото нямаме право на грешка. Публиката е готова за новия Терминатор, вълнува се. Не можем да я предадем.

Чувствате ли се отговорен за поредицата и наложи ли се да спорите много с екипа относно сценария и т.н.?
-    Не, дискусиите бяха отворени. Имах някои забележки, защото някои неща нямаха смисъл, бяха изкривени. Но всичко мина много добре. Това се случи в един период от няколко месеца, докато настроим идеите си. Не е като аз да гледам в една посока, режисьорът Алан Тейлър в друга, а сценаристът Дейвид Елисън - в трета. Всеки е отговорен. Това е най-важното. Студиото знае за какво става въпрос. Ако направим добър филм, ще имаме много големи приходи, ще можем да направим още един филм след това, от който ще спечелим още пари. Всеки знае това и работи здраво.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ГЕНИЙ

    Що за човек е бил Бетовен?

    Какъв е бил като човек? Защо оглушава и как композира след това? И коя е жената, станала известна като неговата "безсмъртна любима"? Разказваме за великия композитор по повод годишнината от рождението му.

  • ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ

    Елин Пелин - "Напаст Божия"

    Бог не е милостив - не молете му се! Нека като жабите, кога им пресъхне блатото - да прокълнем и да умрем!

„Като млад идиот глупашки не схванах, че босовете на филмови компании, естествено, предлагат на някого само това, с което самите те могат да правят пари.“

Франсис Форд Копола, американски режисьор и сценарист, роден на 7 април преди 81 години

Анкета

В пандемията купувате ли книги онлайн?

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

За честта на фамилията Полански

Филмът на Роман Полански „Офицер и шпионин“  разказва елегантно и проникновено за най-голямата социална и политическа криза, завладяла Франция в края на 19 век.

Да останеш човек извън играта

Филмът „Извън играта“ е не е сълзлива история за опитите на един съкрушен човек да се пребори с алкохолната си зависимост и разпада на брака и семейството си.  Не е и приказка за трудния път към успеха със стоп кадър от извоювания заслужен  триумф.

„Живот на една гара“ –  анатомия на самотата и страха

Романът следва  модела на знаменити световни романи, решени като философски есета - притчи: „Процесът“ на Франц Кафка, „Чумата“ от Албер Камю, „Погнусата“ от Жан-Пол Сартр, пиесата „Носорозите“ на Йожен Йонеско.