Светът е сцена, а всички ние... сме актьори на нея. Това е животът - спектакъл без  антракт, без финал, в който всички ние сме актьори.

Театърът прилича на … райски остров. Това е мястото, където се откъсвам от всички проблеми,  правя това, което обичам най-много и мога да мечтая на воля.

 Хората ходят на театър /балет/, защото … имат нужда от духовна храна. Имат нужда от изкуство, което да ги докосне и развълнува, защото, за съжаление  в живота днес преобладават негативните емоции.

 O, слабост, твойто име е … БАЛЕТ.

 В театъра мога да устоя на всичко, освен на …сцената.

Думи, думи, думи (в театъра) … танц, танц, танц /в балета/. За разлика от театъра, в балетното изкуство разказваме и изживяваме всичко само и единствено с тялото си, с помощта на танца. Телата са нашият инструмент. Тялото може да пее, да се радва, да страда, да изразява цяла палитра от емоции само посредством езика на танца.

 Животът в театъра е това, което се случва докато …живея с поредната роля и я пресъздавам.

 Най-силно ме впечатляват хората в театъра, които …живеят, дишат с балета и са му отдадени изцяло.

Всичко в театъра /балета/ е по-ясно, когато … успееш да се превъплътиш напълно в дадената роля и публиката ти повярва и започва да изживява всичко заедно с теб. Това е смисълът на нашето изкуство.

 Свободата в театъра е на върха на …балетните палци :)

 Част от мен подозира, че в театъра съм …боец

 … а другата част от мен счита, че в театъра съм …ранима.

Всичките ми театрални /балетни/ мечти могат да се сбъднат, ако …продължавам да ги следвам.

Най-силно ме впечатляват спектаклите, които ...изобилстват от силни чувства и емоции. Драматичните спектакли.

На шкафчето в гримьорната ми има …всевъзможни балетни принадлежности и малки подаръчета от близки приятели.

Сутрин театърът е …празна, тиха, спяща, събуждаща се сцена.

Цветът на театъра в полунощ е ... цветът на спуснатата червена завеса.

 НОЩ НА ТЕАТРИТЕ е …сбъдната мечта за почитателите на изкуството. И за самите артисти, разбира се, тъй като рядко имаме възможност да общуваме с нашата публика, а това е важно. Вдигаме завесата и даваме възможност на зрителите да влязат в "кухнята" на нашия дом и да се запознаят по-отблизо с целия процес. Така можем да чуем мнението и впечатленията им, защото в крайна сметка правим всичко това за негово величество Зрителя.

------------------

Балерината от трупата на Софийската опера е от 15-те посланици на Нощта на театрите, която ще се проведе на 21 ноември в 15 български града.

 

Източник: theatresnight.org

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Умберто Еко - "Средновековното мислене"

    Това са студии, които покриват период от шейсет години. Техният оригинален дух е напълно съхранен, въпреки че авторът ги е шлифовал както библиографски, така и редакционно, за да се избегнат, макар и не изцяло, някои повторения и връщания към загатнатите теми.

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Обществото е бал с маски, където всеки крие истинската си същност и я разкрива, криейки се.“

Ралф Уолдо Емерсън, американски мислител и писател, роден на 25 май преди 215 години

Анкета

Тревожи ли Ви, че в България медиите са под натиск?

Да - 97.1%
Не - 0%
Не смятам, че са под натиск - 2.9%

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

Непретенциозна комедия за лятна разтуха

„Революция X“ ще си намери своята публика, особена в настъпващите горещи дни и ще се хареса от зрители с по-непретенциозен вкус, търсещи в киното основно леката забава.

Архитектура за хора от третата възраст

Книгата „Архитектура за хора от третата възраст“ променя представата за това какво означава „старчески дом“ и показва чрез различни примери как тези социални домове могат да бъдат авангард на архитектурата като цяло, което е и пример как не трябва да се робува на закостенелия образ. 

Духовен зомби апокалипсис

 

 

"Нелюбов" на Андрей Звягинцев регистрира разпада на едно семейство и едно общество