Сатиричният вестник "Прас-прес" изобщо не е бил изкаран на сергиите. Резултати от разпространението и продажбите ще има едва след няколко седмици, когато фирмата ще върне непродадените бройки. Това стана ясно от написаното от карикатуристката Алла Георгиева във "Фейсбук". 

Вчера първият брой на вестника мистериозно изчезна, без да бъде доставен до сергиите. Иван Бакалов, който е сред издателите, обвини за това разпространителските фирми, които са монополна собственост на кандидат-депутата от ДПС Делян Пеевски. 

"Скъпи приятели, съжаляваме за всички, които не успяха снощи да купят първия колекционерски брой на вестника "Прас-прес" .Нашата проверка установи, че вестникът, който има отпечатан тираж 10 хил. екземпляра, не е разпространен изцяло по вестникарските будки в страната. Бяха пуснати по няколко броя на някои маси тук-там, колкото да замажат очите. Обаждаха ни се приятели от цялата страна и никой от тях не е успял да купи броя. Какво означава това - сами ще трябва да се досетите. Цялата верига за разпространението се намира в ръцете на една монополна фирма. Това е положението. Резултати от разпространението и продажбите на "Прас-прес" ще можем да имаме след няколко седмици, когато фирмата ще ни връща брака (тоест "непродадените" бройки). Къде в момента се намира целият тираж на нас не ни е известно", написа Георгиева. 

Друг сътрудник на вестника - г-н Балев, написа лаконично:

"Както стана известно, тиражът на "Прас прес" най-вероятно е сритан под лафките. Под въпрос е дали Шиши го прави на своя глава или по идея на Бай Фъншуй."

Въпросът впрочем има ясен отговор, тъй като главният герой на вестника е Бойко Борисов. 

Иван Бакалов добави:

"На високооборотно място като входа на Метро са доставени 3 броя и са купени още сутринта рано. Продавачът казва, че поне 50 души са питали по-късно за вестника. 

На високооборотно място като подлеза при Плиска е доставен 1 брой. Продавачката ме позна и ми се моли да уредя нещо, и 100 броя можела да продаде. 

На високооборотно място като павилиона пред университета са доставени 5 броя (това е най-голямото количество, доставяно някъде), свършили още рано сутринта.

От Орлов мост до Ситняково от общо 9 места за продажба на вестници, вестникът е доставен в 3 броя на реп до Райфайзен банк. Така е и около Съдебната палати и др.

И т. н.

Ще помоля всеки да напише къде какво са му казали, готвя публикация с подробности. Започваме война с Пеевски, който контролира продажбите, разпространителските фирми са негови. Война и по всички фронтове. Той ще бъде и момичето на броя в следващия брой."

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Умберто Еко - "Средновековното мислене"

    Това са студии, които покриват период от шейсет години. Техният оригинален дух е напълно съхранен, въпреки че авторът ги е шлифовал както библиографски, така и редакционно, за да се избегнат, макар и не изцяло, някои повторения и връщания към загатнатите теми.

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Хората не искат да бъдат богати, те искат да бъдат по-богати от другите.“

Джон Мил, английски философ, роден на 20 май преди 212 години

Анкета

Тревожи ли Ви, че в България медиите са под натиск?

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

Непретенциозна комедия за лятна разтуха

„Революция X“ ще си намери своята публика, особена в настъпващите горещи дни и ще се хареса от зрители с по-непретенциозен вкус, търсещи в киното основно леката забава.

Архитектура за хора от третата възраст

Книгата „Архитектура за хора от третата възраст“ променя представата за това какво означава „старчески дом“ и показва чрез различни примери как тези социални домове могат да бъдат авангард на архитектурата като цяло, което е и пример как не трябва да се робува на закостенелия образ. 

Духовен зомби апокалипсис

 

 

"Нелюбов" на Андрей Звягинцев регистрира разпада на едно семейство и едно общество