„Не мисля, че критиците разбираха какво правехме.“

„Бих се сравнил с кораб, който се промъква през бури, като прави кратки спирания в пристанищата. Един ден казах на един от моите приятели: „Търся един ангел със счупено крило, който не може да отлети оттук.“

„Аз съм луд - не само се интересувам, но съм луд по народната музика, уличната музика, интересуват ме паралелите между музиката, която се свири в селата по улиците и така наречената класическа и интелектуална музика. Интересувам се от това как същите идеи пътуват по земното кълбо. Цялото това етническо и музикално взаимодействие ме завладява. Чували ли сте някога транс музиката? Това е нещото.“ 

„ Бяхте началото на прогресивния рок ...

- Свирихме това, което искахме. Невъзможно е да измисли нещо изкуствено. Необходимо е да се изкара като от дете или като от цвете. Какво означава студено мислене, когато имаш жив инструмент в ръцете си и той диша, плаче, иска да каже нещо на целия свят? Затова не сме никакво начало. Тогава журналистите и критиците наричаха нещата с някои имена и ние просто искахме да направим нещо, от което на всеки да му се завие главата. И понякога беше възможно ...“

„Нашата музика е народната музика на технологичната ера.“

„Лед Цепелин“ беше група, която можеше при всяко ново изпълнение  да представи по друг начин едно и също нещо.“

„Не е необходимо да вярвате в себе си, най-важното е да вярвате в това, което правите. Тогава и други ще повярват.“

„Защо нашите песни звучат толкова силно? Защото създадох истинска армия! Армията на китарите!“

„Винаги съм вярвал в музиката, която правихме. Ето защо тя наистина беше безкомпромисна.“

ДЖИМИ ПЕЙДЖ -  английски музикант, основател на рок групата „Лед Цепелин“, роден на 9 януари 1944 г. Определян е от мнозина фенове и критици като един от най-добрите и влиятелни китаристи в историята на рока. Пейдж е и първият китарист, заедно с Джеф Бек, който налага и популяризира използването на дисторшън ефекти към електрическата китара, което се превръща в основен белег на рока.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Умберто Еко - "Средновековното мислене"

    Това са студии, които покриват период от шейсет години. Техният оригинален дух е напълно съхранен, въпреки че авторът ги е шлифовал както библиографски, така и редакционно, за да се избегнат, макар и не изцяло, някои повторения и връщания към загатнатите теми.

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Надявам се, че хората ме възприемат като актьор. Никога не съм искал да бъда филмова звезда.”

Ал Пачино, американски актьор, роден на 25 април преди 78 години

Анкета

Тревожи ли Ви, че в България медиите са под натиск?

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

Капанът на политическата коректност

"Квадратът" е сатира за социалното лицемерие, липсата на емпатия и маймуната в човека

Лазар Николов. Страници от архива

Проф. Куюмджиев е съставил грижливо и с пиетет към автора тази интересна книга – документ за едно време, противоречиво, несвободно, но и определено творческо.

Любов на кръстовището на историята

Силвия Томова е написала своя роман „Грохот“ страстно и с вдъхновение.