„Актьорството е игра, в която през цялото време ти не си ти, а някой друг.“

„Понякога съм като кучетата – предпочитам да се скрия под някоя мебел, където се чувствам по-сигурен.“

„Женските сълзи са продължение на разговора с други средства.“

„Италианецът не се занимава със секс, той просто много говори за него.“

„Лесно е да накараш влюбената жена да прави това, което желаеш.“

„Любовта е временно ослепяване за прелестите на останалите жени.“

„Познавачът флиртува на плажа с момичето с най-светлата кожа — тя има още отпуск пред себе си.“

„През целия си живот бях преследван от мисълта, че очевидно мъжете не искат да бъдат свободни. Те винаги искат да бъдат роби на някого, например на кариера или жена.“

„Моят идеал винаги е била Мерилин Монро - красива блондинка, излъчваща вулгарност.“

„Настъпва часът, когато бръчките на лицето стават по-красиви от вратовръзката и героите, които изобразявате, а са толкова сложни, колкото живите хора. Това е красиво!“

МАРЧЕЛО МАСТРОЯНИ – италиански актьор, роден на 28 септември 1924 г. Известен е не само като един от най-добрите артисти на Италия, но и като ухажьор на красивите жени, любител на хубавите ястия и страстен пушач. Прави силни роли в „Сладък живот“, „Развод по италиански“, „Голямото плюскане“ и др. Умира на 19 декември 1996 г.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„В любовта човек трябва да постъпва простичко – да избира хора, достойни за своите обещания, и да се разделя с тези, които не ги изпълняват.”

Изабел Аджани, френска актриса, родена на 27 юни преди 67 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.