„Хората, които са ни необходими в Белия дом, никога няма да станат президенти на Америка.“

„Моят стил се състои в това, че нямам стил.“

„Имал са и глупави филми, но не виждам в това проблем. Нима съм длъжен да престана да бъда себе си заради популярността.“

„Знам какво знам и знам, че не е достатъчно.“

„Да си популярен – това е все едно да си красива жена.“

„Важното в живота е сам да взимаш решения за действията си. Резултатите не винаги имат значение.“

„Ти решаваш дали ще увехнеш като маргаритка или ще се изправиш и ще продължиш да живееш живота, който ти е даден, по най-добрия начин.”

„Когато обичаш, трябва да можеш да кажеш: „Съжалявам”. Дори когато си прав.“

 „Трябва да си дадем сметка, че оставяме нещо след себе си. И това е споменът за нас в децата ни. Това е светогледът, който им помагаме да изградят. Така че, можеш да се променяш за много неща – за модата, за нещата, които харесваш, за музиката, която слушаш. Но става ли дума за ценности, трябва да си твърд като скала.”

„Ако искаш дадена работа, но не си по-добър от конкурента си, тогава работи повече от него. Обикновено желанието и мотивацията са по-важни от опита.“

„Не искам да имам угризения на съвестта за това как съм живял.“

„Ако си готов да кажеш на някого, че го обичаш, готов ли си и да му кажеш, че съжаляваш? Ако наистина обичаш, трябва да си готов на това, дори когато мислиш, че си прав. Дори когато знаеш, че си прав.”

„Провалът не те убива. Той само прави желанието ти да успееш по-силно.”

„Когато си дадеш време, отговорите на въпросите, които те тормозят, сами се появяват пред теб.”

„Живеем във времето на цинизма. Трябва да се научим да го игнорираме. Иначе ще се заразите и вие.”

„Истинските мъже са тези, които са падали и са се проваляли, но не са се отказали. Накрая те винаги успяват, защото са останали верни на идеите си и на себе си.”

„Ще научиш за мъжа повече от това, което прави, отколкото от това, което казва.”

„Горд съм от всичките си филми.“

„Предпочитам да работя за зрителите, които си плащат за кино, отколкото за критиците.“

КЕВИН КОСТНЪР -  американски актьор, режисьор, продуцент и музикант, роден на 18 януари 1955 г. Носител е на „Златен глобус“ (1991, 2013) и „Еми“ (2012). През 1991 г. е отличен два пъти с „Оскар“ – за режисура и за най-добър филм. Той е един от шестте режисьори в историята на киното, който получава тази награда за дебютен филм. Има звезда в холивудската Алея на славата.“

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Щедрият талант на Сергей Безруков

    Бил член на путиновата партия „Единна Русия“, от която се самоотстранява след година, тъй като eдин артист цени повече своята творческа свобода.

„Цената, която плащаме за парите, често пъти е свободата.“

Робърт Луис Стивънсън, шотландски писател и композитор, роден на 13 ноември преди 168 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).