„Всички наши мечти мога да се сбъднат — ако имаме куража да ги преследваме“

„Забавно е да се опиташ да направиш невъзможното.“

„Ако си го представиш, значи можеш да го направиш!“

„Ако виждаш нещо в мечтите си, значи можеш да го постигнеш. Винаги помни, че всичко започна с една мечта и един мишок.“

„Не мечтай за живота си, а изживей мечтата си.“

„Мъртви сте, ако се насочите само към децата. Възрастните са пораснали деца“

„Ние вярвахме в нашата идея – семеен парк, където родители и деца могат да се забавляват.“

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

„Никога не съм вярвал в продълженията. Не искам да си губя времето за създаването им. По-скоро предпочитам да използвам това време, за да създам нещо различно и ново.“

„Обичам Мики Маус повече от всички жени, които някога съм познавал.“

„Ще бъдете най-нещастните в този живот, ако не четете книги и стихове.“

„Мисли. Вярвай. Мечтай. Рискувай.“

За всяка усмивка трябва да има сълза.

 Щастието е състояние на ума.

УОЛТ ДИСНИ - американски филмов продуцент, режисьор, сценарист, озвучаващ актьор, аниматор, търговец, артист и филантроп, роден на 5 декември 1901 г. Носител е на награда „Еми“, три „Златен глобус“-а и двадесет и две статуетки „Оскар“.

Изучавал е усилено изобразително изкуство и фотография, правил е карикатури за вестника на Академията за изящни изкуства в Чикаго. През 1919 г. започва работа в "Студио за изкуства Песмен-Рубин", където среща своя приятел Уб Айуъркс. След края на Първата световна война, Уолт се отправя към Холивуд с молив, хартия и 40 долара в джоба си… Корпорацията, която съосновава, сега известна като The Walt Disney Company, днес има годишни приходи от около 35 милиарда долара.

Умира на 15 декември 1966 г.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПАРОДИЯ

    "Жив е все още"

    На една страна евро банкноти,

    на друга метнал пищов злодеят

    и там, на пода, дамски кюлоти

    издайно в мрака едва белеят.

  • КЛАСАЦИЯ

    10-те най-добри филма на XXI век, които вече са класика

    BBC Culture не приемат тезата за тоталната филмова суша и се допитват до 177 кинокритици от различни страни кои са 10-те заглавия, създадени от 2000 г. до днес, които ще останат в киноисторията.

     
  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     

„Трябва да си дадем сметка, че оставяме нещо след себе си. И това е споменът за нас в децата ни."

Кевин Костнър, американски актьор и режисьор, роден на 18 януари преди 66 години

Анкета

"Туитър" наруши ли свободата на словото, като блокира Тръмп?

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

„Бедуин“ -  местен герой обуздава нашата корупция и престъпност

 

Но защо и в „Бард“ редакторката си е гледала работата си през пръсти. 

"Звезден пратеник". Марин Георгиев за Николай Кънчев, за истината

 

Пътят и съдбата на Николай Кънчев са част от пътят и съдбата и на българската поезия от края на 50-те години до 2007, когато той напусна този грешен свят.

„Скъпи другари!“ е един от най-силните и стойностни филми на Кончаловски

 

 

Режисьорът представя максимално обективно и точно трагичните събития от лятото на 1962 г. в Новочеркаск - разстрела на протестиращи работници.