„Всички наши мечти мога да се сбъднат — ако имаме куража да ги преследваме“

„Забавно е да се опиташ да направиш невъзможното.“

„Ако си го представиш, значи можеш да го направиш!“

„Ако виждаш нещо в мечтите си, значи можеш да го постигнеш. Винаги помни, че всичко започна с една мечта и един мишок.“

„Не мечтай за живота си, а изживей мечтата си.“

„Мъртви сте, ако се насочите само към децата. Възрастните са пораснали деца“

„Ние вярвахме в нашата идея – семеен парк, където родители и деца могат да се забавляват.“

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

„Никога не съм вярвал в продълженията. Не искам да си губя времето за създаването им. По-скоро предпочитам да използвам това време, за да създам нещо различно и ново.“

„Обичам Мики Маус повече от всички жени, които някога съм познавал.“

„Ще бъдете най-нещастните в този живот, ако не четете книги и стихове.“

„Мисли. Вярвай. Мечтай. Рискувай.“

За всяка усмивка трябва да има сълза.

 Щастието е състояние на ума.

УОЛТ ДИСНИ - американски филмов продуцент, режисьор, сценарист, озвучаващ актьор, аниматор, търговец, артист и филантроп, роден на 5 декември 1901 г. Носител е на награда „Еми“, три „Златен глобус“-а и двадесет и две статуетки „Оскар“.

Изучавал е усилено изобразително изкуство и фотография, правил е карикатури за вестника на Академията за изящни изкуства в Чикаго. През 1919 г. започва работа в "Студио за изкуства Песмен-Рубин", където среща своя приятел Уб Айуъркс. След края на Първата световна война, Уолт се отправя към Холивуд с молив, хартия и 40 долара в джоба си… Корпорацията, която съосновава, сега известна като The Walt Disney Company, днес има годишни приходи от около 35 милиарда долара.

Умира на 15 декември 1966 г.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Щедрият талант на Сергей Безруков

    Бил член на путиновата партия „Единна Русия“, от която се самоотстранява след година, тъй като eдин артист цени повече своята творческа свобода.

„Ако съм успяла да озаря дори едно-единствено тъжно детство, значи съм напълно удовлетворена.“

Астрид Линдгрен, шведска писателка, родена на 14 ноември преди 111 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).