„Женствеността е нашият коз.“

„Най-добрите витамини, измислени за жената от природата, са мъжете.“ 

„Не искам да бъда самотна, не знам, може ли жената да бъде щастлива в самота.“

„Актьорската игра е отлична терапия. Вместо вие да страдате, правите така, че другите да страдат.“

„Голото тяло може да се превърне в символ на женственост, на сладострастие или да шокира. Ако в това се състои вътрешния смисъл – прекрасно.“

„Мога да бъда много мила, но и сложна и трудна. Имам нужда от мое пространство и в същото време не мога да се изолирам от света с любовника си. Мога да бъда единствената жена и единственият смисъл на мъжа.“

„Животът е прекрасен, когато го правиш сам.“ 

„Истината е дисциплината.“

„Трябва да сме искрени. Това е чистотата.“

„Аз съм противоречива, но хората ме разбират.“

„В любовта човек трябва да постъпва простичко – да избира хора, достойни за своите обещания и да се разделя с тези, които не ги изпълняват.”

„Когато обичаш някого, смяташ, че си длъжна да му помогнеш да се промени. Това е типично женска илюзия. Любовта не може да бъде терапия.”

„Не се страхувам от това да стана по-малко привлекателна, винаги съм се страхувала от това да не бъда изобщо красива.”

„Красив е човекът, който може да ви направи красиви.”

СОФИ МАРСО – френска актриса, родена на 17 ноември 1966 г. Влиза в киното от модния подиум. Първият филм, в които се снима, е „Купонът“ (1980). Играла е в Ана Каренина в американската адаптация на едноименния роман. Има запомнящи се роли в „Смело сърце“, Фанфан“, „Студентката“ и др. Била е съпруга на полския режисьор Анджей Жулавски, продуцента Джим Лемли, през 2014 г. се разделя след 7 години съвместен живот с актьора Кристоф Ламбер.

 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • А СЕГА...

    Компютри и цървули

    Недоволният от нещо човек вече не е гражданин на Република България, а само протестър.

    Дръзналите да напишат или рекат по радио или телевизия нещо напреки, са грантаджии, соросоиди (нали помните деветдесетте), джендъри и национални предатели, платени от американския империализъм. Да ви звучи познато?

  • ПОРТРЕТ

    Невероятната Мария Калас

    През 2018 г. се навършват 95 години от рождението на певицата.

     
  • КРИЛЦЕ ИЛИ КЪЛКА

    Да си спомним за Луи дьо Фюнес

    Комедиите му бяха любими у нас, нещо повече -  редовно се внасяха и се показваха до скъсване в киносалоните, за да знае всяко българско дете кой играе инспекторите Жув и Крюшо.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • РЕКОНТРА

    Възхвала на глупостта – българската

    Дано някой ден поне малко да поумнеем. Да видим, че царят е наистина гол и най- сетне да кажем едно твърдо и окончателно: „Не!” на Глупостта и да решим сами успешно съдбата си. Защото вече почти стигнахме дъното...

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Какъв е смисълът тоалетните да са разделени при днешните нрави?“

Тони Морисън, американска писателка, родена на 18 февруари преди 87 години

Анкета

Харесвате ли клипа за европредседателството?

Да - 45.5%
Не - 31.8%
Не ме интересува - 22.7%

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

"От Калифорния до Стълпище – историята на един емигрант" от Любен Рабчев (ревю)

На места нешлифована, историята печели с ясните си послания и с неуморимото желание на автора да предизвика апатичните българи, оставили се да ги носи течението.

Жлъчна сатира срещу тоталитаризма

„Смъртта на Сталин“ продължава традициите на „Монти Пайтън“, предлагайки ни един присмехулен и хулигански поглед към най-близкото обкръжение на вожда в момент на върховно напрежение и прелом.

Да бъдеш безкомпромисен и решителен и в най-мрачния час

Отличен сценарий на Антъни Маккартни и брилянтна игра на Гари Олдман.

Летят последните таксита

 

"Посоки" на Стефан Командарев не е нова за българското кино посока, но е ясно и убедително очертана.