„Женствеността е нашият коз.“

„Най-добрите витамини, измислени за жената от природата, са мъжете.“ 

„Не искам да бъда самотна, не знам може ли жената да бъде щастлива в самота.“

„Актьорската игра е отлична терапия. Вместо вие да страдате, правите така, че другите да страдат.“

„Голото тяло може да се превърне в символ на женственост, на сладострастие или да шокира. Ако в това се състои вътрешния смисъл – прекрасно.“

„Мога да бъда много мила, но и сложна и трудна. Имам нужда от мое пространство и в същото време не мога да се изолирам от света с любовника си. Мога да бъда единствената жена и единственият смисъл на мъжа.“

„Животът е прекрасен, когато си го правиш сам.“ 

„Истината е дисциплината.“

„Трябва да сме искрени. Това е чистотата.“

„Аз съм противоречива, но хората ме разбират.“

„В любовта човек трябва да постъпва простичко – да избира хора, достойни за своите обещания, и да се разделя с тези, които не ги изпълняват.”

„Когато обичаш някого, смяташ, че си длъжна да му помогнеш да се промени. Това е типично женска илюзия. Любовта не може да бъде терапия.”

„Не се страхувам от това да стана по-малко привлекателна, винаги съм се страхувала от това да не бъда изобщо красива.”

„Красив е човекът, който може да ви направи красиви.”

СОФИ МАРСО – френска актриса, родена на 17 ноември 1966 г. Влиза в киното от модния подиум. Първият филм, в които се снима, е „Купонът“ (1980). Играла е в Ана Каренина в американската адаптация на едноименния роман. Има запомнящи се роли в „Смело сърце“, Фанфан“, „Студентката“ и др. Била е съпруга на полския режисьор Анджей Жулавски, продуцента Джим Лемли, през 2014 г. се разделя след 7 години съвместен живот с актьора Кристоф Ламбер.

 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Памет за Алексей Баталов

    Макар и да изглежда, че е бил галеник на съдбата, битието на актьора не е постлано само с лалета и рози.

„Когато красива жена се появи на вратата, здравият разум излиза през прозореца.“

Маргарет Атууд, канадска писателка, родена на 18 ноември преди 79 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).