„Ако те понесе течението, не се съпротивлявай, защото съществува риск да се удариш в дъното.”

„Аз съм един от най-щастливите хора в света. Но да бъда такъв винаги е опасно. Човек е длъжен да бъде малко по-предпазлив – това е стара игра.”

„За да бъде актьор, човек трябва да е устойчив като старите обувки.”

„Киноманите носят романтиката във филмовия бизнес.”

„Обикновено играя роли, в които има нещо и от мен самия.”

„Аз обичам романтични филми, но смятам, че публиката им е малка.”

„Славата е голямо изкушение, но тя може в един момент да се обърне и да те ухапе за задника.”

„Когато работният ми ден завърши, моят персонаж остава на работната площадка, а аз си отивам вкъщи при моето семейство. То е моето голямо богатство.”

„Сега ми е интересно да се снимам в независими филми, които са създадени без участието на най-големите филмови студия.”

ПИЪРС БРОСНАН – ирландски актьор и продуцент, роден на 16 май 1953 г. Носител е на награда „Сатурн“ и има две награди „Златен глобус“. Най-известен е с ролята на Джеймс Бонд, която играе в четири филма от поредицата: „Златното око“, „Винаги ще има утре“, „Само един свят не стига“ и „Не умирай днес“. От 1997 г. има звезда на Холивудската алея на славата. Офицер е на Британската империя от 2003 г. заради приноса му към драматургията и британската филмова индустрия. Работи със Съвета за защита на природните ресурси (Natural Resources Defense Council), за да се опази животът на най-големите бозайници.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПАРОДИЯ

    "Жив е все още"

    На една страна евро банкноти,

    на друга метнал пищов злодеят

    и там, на пода, дамски кюлоти

    издайно в мрака едва белеят.

  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ГЕНИЙ

    Що за човек е бил Бетовен?

    Какъв е бил като човек? Защо оглушава и как композира след това? И коя е жената, станала известна като неговата "безсмъртна любима"? Разказваме за великия композитор по повод годишнината от рождението му.

  • ЮБИЛЕЙ

    Препускай, индианецо!

     Гойко Митич на 80.

     

    За нас той беше идол, пример за подражание, олицетворение на Доброто, вечният смел и благороден индиански вожд, готов да воюва със злото в Америка в името на справедливостта и човешката хармония.

     

„В живота няма второстепенни, епизодични герои, които играят ролята на винтчета.“

Елза Триоле, френска писателка, родена на 24 септември преди 124 години

Анкета

Трябва ли хората на изкуството да имат гражданска позиция?

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Дори и да сме от глина, трябва да съхраним човешкото в себе си

 

Като Достоевски и Добромир Байчев вярва в благородните начинания, търси човека и в най-големия злодей.

"Мисия „Грейхаунд“ не е на нивото на „Спасяването на редник Райън“ и „Подводницата"

 

Ако го нямаше Том Ханкс, продукцията просто щеше да бъде съвсем друга, с коренно различно звучене.

За Дизела и неговата предпоследна крачка

 

Историята на Кирил Николов нагледно доказва в какво се превръщат мечтите, ако ги преследваш упорито и последователно.