„Изкуството и животът са субективни. Някой може да не изкопае това, което аз ще изкопая, но всеки има правото да копае.”

„Има причини да сме тук. Една от тях е да запалим няколко малки факли и да водим хората в тъмното.”

„Няма малки неща, които малко ме дразнят. Има адски много неща, които ме дразнят.”

„Нормално не е нищо друго освен програмата на пералнята.”

„Актрисата може да играе само жена. Аз съм актьор и мога да играя всичко.”

„Какво най-много мразя? Доброволното невежество.”

„Ако искаш да бъдеш някой друг или да отидеш някъде, събуди се и внимавай.”

„Аз съм там, където съм, защото вярвам във възможностите.”

„Не трябва ли наказанието да съответства на престъплението? Не е ли това справедливост? Напоследък сякаш повече отмъщаваме, отколкото раздаваме справедливост.”

„Понякога прощаваме, а понякога не. Това, което винаги остава, е желанието да накажем, да намерим злодей.”

„Талибанско поведение – поведение, което насажда вярванията на един човек на всички останали.”

„Не трябва да живея с никого, защото нямам нужното търпение.”

„Не ми харесва идеята, че днес всички чернокожи в Америка се наричат афроамериканци. Едно мога да ви кажа – била съм в Африка и гарантирам, че не съм африканка.”

„Аз не изглеждам като Хали Бери. Но накрая, най-вероятно, и тя ще заприлича на мен.”

„Талантът на актьора е способността да бъде някой друг.”

 

УПИ ГОЛДБЪРГ – американска актриса, активистка и писателка, родена на 13 ноември 1955 г. Тя е легендарно име в развлекателната индустрия. Една от малкото, печелила най-престижните награди в киното, телевизията и театъра – „Оскар“, „Еми“ и „Тони“. Изявява се като актриса, певица, текстописец, комедиантка, политическа активистка, сценаристка, писателка и телевизионна водеща. Известни филми с нейно участие са „Пурпурен цвят“ по едноименния роман на Алис Уокър, „Призрак“, „Систър акт“, „Луди години“ и др.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

  • ПОРТРЕТ

    Памет за Балабанов

    Той бе умен, талантлив и вещ в професията си сценарист и режисьор, под чието ръководство направиха върхови превъплъщения плеяда актьори като Сергей Бодров младши, Сергей Маковецки, Дмитрий Дюжев, Александър Яценко, Никита Михалков, Ингеборг Дапкунайте, Михаил Скрябин, Алексей Серебряков, Алексей Чадов, Леонид Бичевин, Виктор Сухоруков.

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Ние не се учехме да бъдем артисти, художници или писатели – ние се учехме да бъдем.”

Пол Маккартни, английски музикант, роден на 18 юни преди 76 години

Анкета

Нормално ли е премиерът да рекламира фирма за хазарт?

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

За „Соло“ без гняв, но с разочарование

Основният виновник за получения резултат е продуцентът Катлийн Кенеди, силният човек в „Дисни“, сменила безцеремонно Крис Милър и Фил Лорд и сметнала, че тандемът Каздан  - Хауърд ще е по-успешен и рентабилен.

След края на сезона

Програмирането му  по bTV е извън всяка критика. Може да се гледа безпроблемно само от пенсионери, домакини и безработни.

„Янините девет братя” – опера от Любомир Пипков” от Пламен Карталов (ревю)

Авторът е отворил партитурата на този безспорен шедьовър с амбицията да разкрие и преосмисли образа на неговите философски, психологически и социално- обществени послания.