ТАТЯНА КРИСТИ, "ФЕЙСБУК"

Такааа, моята Алма Матер ще прави студентска телевизия и кани студенти на кастинг „за да станат известни.” Изгледах със зяпнала уста дебилния клип, промотиращ кастинга. И ще ви кажа следното: той по нищо не се различава от реклама за кастинг за всяко едно друго дебилно телевизионно шоу в бг от типа фермата, биг брадър и не знам какви си още олигофренски формати.

Тъпото е, че Бахар Рахал или който там стои зад това начинание, не са си напрегнали малко мозъка, да измислят нещо по-вдъхновяващо и оригинално. Не дай си боже, обществено значимо – от типа – „вие можете да промените медийната среда, вие може да станете известни като защитавате свободата на словото, вие може да станете пазителите на четвъртата власт, вие може да сте свежият въздух на българската телевизия”... ей такива едни неща, които човек, който не иска да се излага, би ги родил при минимален напън. Рекламата би могла да наблегне, че търси креативност, талант, информираност и социална заангажираност, защото нали все пак телевизията на университета не би трябвало да има посланията на някакво долнопробно реалити, нали?

Но, не! Къде тези мисловни и естетически напъни у българските телевизионери! Важното е да се акцентира, че на водещия трябва да му се носи кафе със сметана, докато той оглежда задните части на „телевизионерката", която вече „е станала известна с тази си дейност на каферазносвачка".

Божеее, колко долнопробно и примитивно е това! колко далеч е от цивилизования свят...Как не разбират колко са смешни тези хора... И ако някой ми каже, че тази реклама е някакъв опит за хумор, ще му кажа да се гръмне в главата или да си измери коефициента на интелигентност, който очевдино е под точката на замръзване. Но така е то на територията – важното е да сме известни и няма никакво значение с какво!

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Щедрият талант на Сергей Безруков

    Бил член на путиновата партия „Единна Русия“, от която се самоотстранява след година, тъй като eдин артист цени повече своята творческа свобода.

„Културата на човечеството не притежава нищо по-ценно, по-чудесно и по-важно от книгата.“

Герхарт Хауптман, германски драматург, роден на 15 ноември преди 156 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).