ВЕЛИСЛАВ МИНЕКОВ, "Фейсбук"

Като гражданин чувстващ се пряко засегнат от проекта за „тримесечна уседналост“ за гласоподаватели, длъжен съм да заявя следното:

1. Българин съм (все още по неясни и за мен причини), български гражданин и редовен гласоподавател с утвърден неуспех в политическия си избор през последните години.

2. Поради некои задължения, свързани основно с прехраната, съм принуден да отсъствам редовно от родината въпреки завидното ми желание да даря същата с творчески успех и образовани студенти.

Чувствайки себе си отговорен избирател, задължен като такъв според закона, смея да направя следните разумни предложения доказващи тримесечно присъствие за период от една година.

1. Основно и ясно доказателство за необходимото присъствие може да бъде купената и ползвана от гласоподавателя тоалетна хартия – съответно касови бележки, фактури, акт за раждане, свидетелство за съдимост, разрешително за ползване на лично оръжие и медицинско свидетелство за стомашно-чревна и отделителна дейност на гласоподавателя.

2. Необходимо е приложението на „гласни доказателства“ (нов термин в речника на главната прокуратура). Сведения (доноси) на съседи и близки роднини за престой в тоалетната и количеството използвана хартия. Могат да бъдат приложени СРС.та (звуков файл и видеонаблюдение), даващи подробности за поведението на обекта, описание на съпътстващи звуци и реакции, както и промяна или сведения за атмосферно замърсяване.

3. Необходимо е присъствието на веществени доказателства от извършената органична дейност и вторичен продукт от храносмилането с оглед представянето им пред ЦИК или СИК в деня, определен за политически избор.

Предлагайки тези изменения в действащия закон, считам същите за крайно необходими и съществени.

Ваш ВМ

(хабилитирано по ВАК лице)

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • БЕЛЕЗНИЦИ

    Седем години затвор за две страници текст

    В знак на солидарност с журналистката и редакторка в "Радио Свобода", обвинена в тероризъм, Светлана Прокопиева много руски медии днес препечатаха този текст.

     
  • НОВА КНИГА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     

„Никой народ няма в живота си толкоз и таквиз груби противоречия и несъобразности, колкото има в живота на нашия народ. Бедни материално и невежествени духом, мнозина от нас искат да се покажат, че са нещо повече, от каквото са.“

Петко Славейков, поет и журналист, роден на 17 ноември преди 192 години

Анкета

Готови ли сте да направите нещо безвъзмездно за обществото?

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Соня Йончева и Националният филхармоничен оркестър – енергия и класа

Бравурните аплаузи искрено развълнуваха звездата, която благодари на българската публика с 3 биса, а след концерта повече от 2 часа раздаваше автографи.

Пикасо рисува по-грозно от Любен Зидаров

"Копирането на нечий успешен модел е лесно и (относително) безрисково. Създаването на свой собствен е несравнимо по-трудно и далеч по-рисковано", пише издателят Манол Пейков.

Любен Зидаров е много по-голям от това, което днес ще изплюем за него

Не е ли по-добре, когато става дума за изкуство, да имаме предвид, че то няма еднозначно възприемане, няма правилно или неправилно, след като вълнува.