Куентин Тарантино, един от най-талантливите съвременни режисьори, ни е дал някои от най-запомнящите се сцени, свързани с храни в историята на киното, обръща внимание foodpanda.bg. Той обичайно я използва за разтягане на сцена, да се даде комично облекчение на един труден разговор или реалистичен тон на иначе дива ситуация. В крайна сметка храната става метафора за начина, по който хората използват властта си. Ето някои сцени на маса от най-известните му филми.

1. "Гадни копелета" - щруделът

Шошана се изправя лице в лице с полковника, който подготвя ябълков щрудел и за двамата, еспресо за себе си и може би намеква, че знае коя е тя. В този филм щруделът се превръща в символ на ужасяваща сила. 

2. "Убий Бил"- сандвичи

 "Отмъщението е ястие, което най-добре се сервира студено." Беатрикс най-накрая проследява Бил, докато той прави сандвичи с видимо голям нож. Както и при голяма част от храната, която Тарантино използва в неговите филми, актът на рязане е съпроводен с напрежение. 

3. "Джанго без окови" - бялата торта

Най-важната сцена от филма е 23-минутната вечеря, на която Канди и Шулц хапват бяла торта и голямото напрежение, което има помежду им.  Това е последното ядене на Канди преди Шулц да го застреля. 

4. "Глутница кучета" - сутрешно хапване

Тарантино отново залага на сцената с дългото хранене, където виждаме група костюмари, които избират менюто си и дебатират върху песента на Мадона - „Like a virgin”.

5."Бибрутално 1" - начос

Майк среща първата си група от жертви, докато похапва начос сам в бара и облизва пръстите си. 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Умберто Еко - "Средновековното мислене"

    Това са студии, които покриват период от шейсет години. Техният оригинален дух е напълно съхранен, въпреки че авторът ги е шлифовал както библиографски, така и редакционно, за да се избегнат, макар и не изцяло, някои повторения и връщания към загатнатите теми.

     
  • ОТКЪС

    Светлана Алексиевич - "Чернобилска молитва"

    Книгата описва личната трагедия на хората след Чернобилската трагедия и показва как тя е повлияла на техния живот.

     

„Блажени са неочакващите нищо, защото не се разочароват.”

Александър Поуп, английски поет, сатирик, роден на 21 май преди 330 години

Анкета

Тревожи ли Ви, че в България медиите са под натиск?

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

"Виктория и Абдул" на Стивън Фриърс (ревю)

Джуди Денч изнася филма на раменете си. Всеки неин едър план е уникален - тази актриса владее всяко мускулче на лицето си, тя може да играе дори само с очи, само с бръчките си дори.

Непретенциозна комедия за лятна разтуха

„Революция X“ ще си намери своята публика, особена в настъпващите горещи дни и ще се хареса от зрители с по-непретенциозен вкус, търсещи в киното основно леката забава.

Архитектура за хора от третата възраст

Книгата „Архитектура за хора от третата възраст“ променя представата за това какво означава „старчески дом“ и показва чрез различни примери как тези социални домове могат да бъдат авангард на архитектурата като цяло, което е и пример как не трябва да се робува на закостенелия образ. 

Духовен зомби апокалипсис

 

 

"Нелюбов" на Андрей Звягинцев регистрира разпада на едно семейство и едно общество