Кевин Костнър потвърди, че покойната принцеса на Уелс Даяна е трябвало да се снима заедно с него в продължение на хитовия филм от 1992 г "Бодигард", в който той играе бивш агент, нает да охранява поп звезда, изпълнявана от също покойната Уитни Хюстън, съобщи “Дневник”, цитирайки "Гардиън".

В интервю за People TV Костнър разказва че той, Даяна и продуцентите нямали търпение да започнат да работят по проекта.

"Студиото хареса идеята за създаването на "Бодигард 2", казва актьорът и допълва, че планът е бил Даяна да поеме подобна на Хюстън роля. "Никой всъщност не знаеше за това за около година."

През 2012 г. Костнър за първи път говори открито за проекта, като обясни, че според сюжета той е трябвало да играе охранител на Даяна, който да я пази от преследвачи и папараци преди връзката им да стане романтична. Тогава той разкри, че първият сценарий по проекта пристигнал на бюрото му ден преди Даяна да бъде убита в автомобилна катастрофа на 31 август 1997 г..

Костнър разказва още, че с Даяна обсъждали филма и особено вероятността в него да има интимни сцени.

Американският актьор споделя, че споменът му е колко мила е била тя по телефона и го попитала по деликатен начин дали ще се наложи да имат сцени с целувки например. Според него тя била малко притеснена от това, защото животът й винаги е бил строго съблюдаван, но той я уверил, че дори да се наложи, могат да заснемат такива сцени по много приличен начин.

64-годишният Костнър споделя още, че връзката с Даяна е направила херцогинята на Йорк Сара Фъргюсън, която е подкрепяла идеята за проекта.

Филмът "Бодигард" бе хит в боксофиса с приходи от 411 млн. долара, с което се нареди на второ място в класацията за най-доходоносни филми за 1992 г. Саундтракът му пък все още държи първото място като бестселър в жанра с продажби от 45 млн. копия.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПАРОДИЯ

    "Жив е все още"

    На една страна евро банкноти,

    на друга метнал пищов злодеят

    и там, на пода, дамски кюлоти

    издайно в мрака едва белеят.

  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ГЕНИЙ

    Що за човек е бил Бетовен?

    Какъв е бил като човек? Защо оглушава и как композира след това? И коя е жената, станала известна като неговата "безсмъртна любима"? Разказваме за великия композитор по повод годишнината от рождението му.

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 97 години

Анкета

Трябва ли хората на изкуството да имат гражданска позиция?

Да, защото те са елитът на обществото - 93.8%
Не, да се занимават само с изкуство - 0%
Не мога да преценя - 0%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

„Пепел върху слънцето“ е важен и необходим филм

Направен с вкус и необходимата професионална зрелост, той поставя важни и значими проблеми, които не ни оставят безразлични.

„Тенет“ и Нолан

 

Филмът връща чистата емоция на публиката, предлага й качествено зрелище, а самият зрител се отблагодарява с това, че отново се насочва към салона.

Дори и да сме от глина, трябва да съхраним човешкото в себе си

 

Като Достоевски и Добромир Байчев вярва в благородните начинания, търси човека и в най-големия злодей.