Очаква се студиото „Дисни“ да загуби около 140 млн. долара от новия филм с Джордж Клуни „Утреландия“, съобщи „Гардиън“. Приходите от високо бюджетната продукция изобщо не се възвръщат.

Така „Утреландия“ се нарежда до най-големите издънки на филмовото студио, след „Джон Картър“ от 2012 г. и „Самотният рейнджър“ от 2013 г., които нанесоха загуби от съответно 200 и 150 млн. долара.

Последният филм с Клуни, който разказва за изобретател, пътуващ към утопична страна с тийнейджърка, имаше бюджет от 180 млн. долара, а допълнителни 150 млн. бяха изхарчени за маркетинг. До момента той е донесъл в световния боксофис около 170 млн. за 3 седмици, а в бъдеще финансовата картина изглежда няма да се промени. Едва 40 млн. долара са генерирани от пазара в САЩ, а в Китай, вторият по-големина пазар за филми, приходите се равняват на едва 13,8 млн. 

„Утреландия“ е втори пореден провал в кариерата на Клуни. През 2014 г. очакваната му прожекция „Пазители на наследството“, в която си партнира с Мат Деймън, Кейт Бланшет и Джон Гудман, не впечатли нито критици, нито зрители.

„Дисни“ обаче продължават да имат много успешна финансова 2015 г. „Отмъстителите: Ерата на Ултрон“ носи 1,3 млрд. долара до момента, а игралната адаптация на приказката „Пепеляшка“, която дебютира през април, вече прехвърли половин милиард. Като се има предвид, че предстоят премиерите на „Отвътре навън“ и „Междузвездни войни: Силата се пробужда“, бъдещето на студиото е повече от светло.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ОТКЪС

    Андрей Соколов - „За нашия дом"

    Книгата носи в себе си и предлага на вниманието на читателите важни факти, имена на хора, снабдена е със справочен апарат, който би бил полезен на всеки интересуващ се от историята на Шумен и България през отминалото 20-то столетие. 

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ПОРТРЕТ

    Щедрият талант на Сергей Безруков

    Бил член на путиновата партия „Единна Русия“, от която се самоотстранява след година, тъй като eдин артист цени повече своята творческа свобода.

„Четенето вероятно е алтернативен начин да намериш мястото си.”

Жозе Сарамагу, португалски писател, роден на 16 ноември преди 96 години

Анкета

Липсва ли ви гражданската позиция на хората на изкуството?

Не, те са творци. - 7.1%
Да, те са истинският елит на обществото - 92.9%

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

Нова среща с хумора на братя Мормареви

„Еврейски вицове“ е една миниенциклопедия на еврейския дух, на усета на този народ да се шегува и иронизира дори в най-трагични мигове от съществуването му.

"Валутният риск в икономиката" (ревю)

Съществени моменти в монографията са анализираните валутен риск и валутна система в България от 1878 г. досега, както и практико–приложните измерения на валутния риск.

Късното признание на Орсън Уелс

„От другата страна на вятъра“ е не само присмех към лудостта на целулоидния свят, а  по-скоро равносметка на един изминат и пълен с провали и амбиции творчески път, в чието начало се откроява с елмазен блясък шедьовъра „Гражданинът Кейн“(1941), а в края е изкусителния експеримент „Ф като фалшификация“(1975).