Очаква се студиото „Дисни“ да загуби около 140 млн. долара от новия филм с Джордж Клуни „Утреландия“, съобщи „Гардиън“. Приходите от високо бюджетната продукция изобщо не се възвръщат.

Така „Утреландия“ се нарежда до най-големите издънки на филмовото студио, след „Джон Картър“ от 2012 г. и „Самотният рейнджър“ от 2013 г., които нанесоха загуби от съответно 200 и 150 млн. долара.

Последният филм с Клуни, който разказва за изобретател, пътуващ към утопична страна с тийнейджърка, имаше бюджет от 180 млн. долара, а допълнителни 150 млн. бяха изхарчени за маркетинг. До момента той е донесъл в световния боксофис около 170 млн. за 3 седмици, а в бъдеще финансовата картина изглежда няма да се промени. Едва 40 млн. долара са генерирани от пазара в САЩ, а в Китай, вторият по-големина пазар за филми, приходите се равняват на едва 13,8 млн. 

„Утреландия“ е втори пореден провал в кариерата на Клуни. През 2014 г. очакваната му прожекция „Пазители на наследството“, в която си партнира с Мат Деймън, Кейт Бланшет и Джон Гудман, не впечатли нито критици, нито зрители.

„Дисни“ обаче продължават да имат много успешна финансова 2015 г. „Отмъстителите: Ерата на Ултрон“ носи 1,3 млрд. долара до момента, а игралната адаптация на приказката „Пепеляшка“, която дебютира през април, вече прехвърли половин милиард. Като се има предвид, че предстоят премиерите на „Отвътре навън“ и „Междузвездни войни: Силата се пробужда“, бъдещето на студиото е повече от светло.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПРОПАСТ

    България и интелектуалците й - заседнали между XIX и XX век

    Тв предаване, посветено на писмото на 30 европейски интелектуалци, показа къде сме - все още в задния двор на ЕС.

     
  • ДИАГНОЗА

    България се изолира културно от Европа и света

    „Държавата и правителството успешно не забелязват болните проблеми, свързани с деградацията на европейските и национални ценности. Патриотизмът е подменен от агресивен и повърхностен национал-популизъм“, категорични са основателите на движение „Реформи в културата“.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     

„В живота е като в театъра: с най-големи изисквания са тези, които не са си платили за местата.“

Саша Гитри, френски режисьор, драматург и актьор, роден на 21 февруари преди 134 години

Анкета

Трябва ли министърът на културата да подаде оставка?

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

"Първичното чувство за невинност" от Дана Григорча (ревю)

Дана Григорча има неоспорим талант да разказва истории, очевидно знае стотици, и то автентични, и ги разказва с носталгия, която българите отлично познаваме. 

„Гешев“ или пътят към истината

Новите изследователи и търсачи на скрити тайни  за родния полицай №1 ще са благодарни, тъй като е осигурени солиден фундамент, от който може да се продължи напред в толкова трудната и привлекателна тема „Никола Гешев“.

С „Т34“ от Москва до Бохемия

Към този филм трябва да се подходи спокойно и с внимание.

„Цезар, шута на пиратите“ от Думитру Раду Попеску (ревю)

Негов учител в театъра е без съмнение Шекспир. Именно геният от Стратфорд го вдъхновява за редица от неговите текстове за театъра.