Очаквано мюзикълът "La La Land" ("Страната Ла Ла") спечели 5 награди БАФТА, съобщи Нова тв. Годишните отличия на Британската академия за филмово и телевизионно изкуство бяха връчени в неделя вечерта в зала "Ройъл Албърт хол" в Лондон. 

Филмът на режисьора Деймиън Шазъл взе 5 награди - за най-добър филм и режисьор, най-добра актриса в главна роля - Ема Стоун, кинематография и оригинална музика. Мюзикълът беше номиниран в 11 категории. 

"Манчестър до морето" е победител в категориите за оригинален сценарий и главна мъжка роля на Кейси Афлек. 

Виола Дейвис бе наградена за поддържащата си роля в "Огради", а при мъжете Дев Пател бе отличен за ролята си в "Lion".

Унгарската драма за Холокоста "Синът на Саул" е най-добрият чуждоезичен филм.

Драмата "Аз, Даниел Блейк" получи БАФТА за най-добър британски филм.

"Флорънс Фостър Дженкинс" и "Джаки" бяха отличени за грим и костюми. 

"13th" е най-добрият документален филм - темата е американската наказателна система.

90-годишния комик Мел Брукс бе награден за цялостен принос.

Още за наградите тук.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Когато правиш пиеса, интерпретираш творба, която вече съществува. При филмите не е така.“

Сидни Полак, американски режисьор, роден на 1 юли преди 88 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.