Организаторите на фестивала за съвременно изкуство „180°” обявяват конкурс за късометражен ням филм.  Той е под надслов „Покажи София през своите очи”. Поканени са участват визуални артисти, любители и всички запленени от градското очарование на столицата. Те трябва да покажат града през своите очи (и обективи) в рамките на триминутен късометражен филм без звук. Десетте най-добри ленти ще бъдат включени в програмата на фестивала, а големият победител ще получи и парична награда.

“Покажете на нас и нашата публика какво мислите и чувствате към София, как тече забързаният живот на столичани според Вас, какво Ви вдъхновява и какво Ви натъжава в града. Темата е по Ваш избор и няма теми табу”, споделят организаторите.

Получените филми ще бъдат първоначално селектирани от жури на „180°” в състав Светослав Драганов (режисьор), Александра Генова (сценарист) и Майке Хойзлинг (визуален артист). Те ще подберат десетте най-добри филма, които ще бъдат показани в рамките на фестивала от 23-и до 27-и юли 2016 г. След избора на журито публиката ще избере на свой ред с гласуване три филма, които ще бъдат импровизационно озвучени от музикантите на ансамбъл „180°”. Филмът, събрал най-много гласове на публиката, ще получи и парична награда от 500 лв.

Всички, желаещи да се включат в конкурса, могат да го направят без ограничения за възрастта и професионалния профил. Условията са видеото да не надвишава 3 минути и да няма звук, а само образи. Форматът на файла може да е .mp4, .m4v и .mov. Късометражните филми трябва да бъдат изпратени до 15 юли 2016 (включително) на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. Ако файлът е прекалено голям, филмът може да се изпрати и с линк чрез някой от сайтовете за споделяне на файлове.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПАРОДИЯ

    "Жив е все още"

    На една страна евро банкноти,

    на друга метнал пищов злодеят

    и там, на пода, дамски кюлоти

    издайно в мрака едва белеят.

  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ГЕНИЙ

    Що за човек е бил Бетовен?

    Какъв е бил като човек? Защо оглушава и как композира след това? И коя е жената, станала известна като неговата "безсмъртна любима"? Разказваме за великия композитор по повод годишнината от рождението му.

„Ние, поетите, нямаме нужда от наркотиците, за да достигнем до границата между живота и смъртта.“

Луи Мал – френски режисьор, роден на 30 октомври преди 88 години

Анкета

Трябва ли хората на изкуството да имат гражданска позиция?

Да, защото те са елитът на обществото - 93.8%
Не, да се занимават само с изкуство - 0%
Не мога да преценя - 0%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

„Тенет“ и Нолан

 

Филмът връща чистата емоция на публиката, предлага й качествено зрелище, а самият зрител се отблагодарява с това, че отново се насочва към салона.

Дори и да сме от глина, трябва да съхраним човешкото в себе си

 

Като Достоевски и Добромир Байчев вярва в благородните начинания, търси човека и в най-големия злодей.

"Мисия „Грейхаунд“ не е на нивото на „Спасяването на редник Райън“ и „Подводницата"

 

Ако го нямаше Том Ханкс, продукцията просто щеше да бъде съвсем друга, с коренно различно звучене.